کد خبر : 1456237 | 01 شهریور 1396 ساعت 09:19 | 79.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند رئیس سابق باشگاه سعودی

الاهلی تاوان بی احترامی به پرسپولیس را پرداخت

تساوی پرگل برابر قهرمان ایران آن هم بعد از پیش افتادن با دو گل، انتقادات شدیدی از الاهلی و مربی اوکراینی در پی داشت.

 الاهلی تاوان بی احترامی به پرسپولیس را پرداخت

به گزارش "ورزش سه"، در پی از دست رفتن برتری دو گله برابر پرسپولیس و ثبت تساوی رئیس پیشین باشگاه الاهلی با انتقاد شدید از سرمربی اوکراینی این تیم، خواهان پاسخگویی این مربی گران قیمت به دلیل نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس شد. 


 عبدالعادل پس از پایان دیدار رفت تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ربروف، سرمربی اوکراینی تیم الاهلی مسئول از دست رفتن پیروزی برابر پرسپولیس است.


عضو افتخاری باشگاه الاهلی عربستان ادامه داد: ربروف با تغییراتش در نیمه‌دوم همه چیز را خراب کرد و بهترین بازیکنان میدان را که لئوناردو و المقهوری بودند، بیرون کشید. این تغییرات باعث شد تا تیم پرسپولیس به 2 گل برسد. تیم الاهلی به حریفش در این بازی احترام نگذاشت و تاوان این بی احترامی را پس داد. حتی تا آن جا که من دیدم کادر فنی به مشورت‌ها هم گوش نداد.


عبدالعادل درباره اخراج احتمالی ربروف، سرمربی اوکراینی الاهلی نیز گفت: امیدورام این تصمیم اتخاذ شود چون من یوسف عنبر را تایید می‌کنم. او مسئولیت‌پذیر است و پیش از این نیز توانسته بود در زمان مربیگری‌اش در الاهلی نتایج لازم را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها