کد خبر : 1456250 | 01 شهریور 1396 ساعت 09:44 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره روز دوم فرنگی چه کسی بود؟

الیاسی؛ پدیده‌ای که به حقش نرسید

نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران ستاره روز دوم محسوب می شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در ۴ وزن دوم فقط محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم توانست تا نیمه نهایی رقابت های جهانی کشتی فرنگی پیش برود، او هم در ۲ مبارزه نزدیک موفق به شکست حریفانش نشد تا نه تنها از رسیدن به فینال بازبماند، بلکه دستش به مدال هم نرسد. 

 

1236995


این کشتی گیر جوان که جانشین امید نوروزی دارنده مدال طلای المپیک در این وزن شده، ستاره روز دوم تیم ایران محسوب می شد و به دلیل حضور تعداد بالایی از کشتی گیران در وزن ۶۶ کیلوگرم مسیر سختی را برای رسیدن به نیمه نهایی طی کرد. 

 

1236996


او در دور اول با نتیجه 2 بر یک سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد. وی در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه 10 بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد. وی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی دنیس دامیانکوف از اوکراین را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

 

1236993


بعد از ۴ پیروزی تنها مبارزه ای که پای جوان ایرانی لغزید، در مرحله نیمه نهایی و مقابل ماتیوس برناتک از لهستان بود. البته الیاسی در این مبارزه از حریف خود فن نخورد و تا لحظات پایانی ۲ بر یک عقب بود؛ اما به آب و آتش زد و این باعث شد ۲ امتیاز دیگر به حریفش بدهد. 

 

1236994


در دیدار رده بندی الیاسی می توانست به حداقل حق خود در این مسابقات برسد اما با ۲ اخطار فنی داوران مقابل حریف ترکیه ای خود کم آورد و دستش از مدال کوتاه ماند.

دیدگاه‌ها