کد خبر : 1456270 | 01 شهریور 1396 ساعت 10:37 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی و مهاجمان خطرناکش

سوما و دسوزا ، ستاره‌هایی که باید مهار شوند(عکس)

پرسپولیس شب گذشته در حالی به تساوی پرگل رسید که مدافعان این تیم میتوانستند با کمی دقت، مانع از دریافت گل ها شوند.

به گزارش"ورزش سه"، 2 دقیقه پس از شروع بازی  عمر سوما روی ریباند دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد. شوت بازیکن الاهلی آنقدر قدرت داشت که جمع کردن آن کار بسیار سختی باشد اما بیرانوند میتوانست با زدن ضربه مشت به سمت کرنر یا سمت چپ، مانع از گلزنی سومای سوریه ای شود؛ البته در این صحنه نمیتوان مدافعان پرسپولیس را نیز مقصر ندانست. آن ها در ابتدا نباید فضای آزاد به بازیکن صاحب توپ برای شوت زنی بدهند و پس از آن می بایست مهاجم حریف را در محوطه جریمه مهار میکردند.

 

در گل دوم لئوناردو به آسانی به سمت دروازه حرکت کرد و هافبک الاهلی آزادانه به او پاس داد تا دروازه پرسپولیس برای دومین بار فرو بریزد. روی گل دوم هم ربیع خواه با تکل باید مانع این پاس می شد اما به هر روی این بازی تمام شد و حالا سرخ ها سه هفته برای مرتفع کردن ایرادات فرصت دارند.

 

1237012

 

در بازی برگشت باید دو گلزن الاهلی بیش از بقیه مورد توجه قرار بگیرند. البته سفیدپوشان سعودی بازیکن سرشناس و توانمند کم ندارند اما قطع ارتباط هافبک ها با سوما میتواند راهکار مناسبی برای خنثی کردن حملات این تیم باشد. همچنین مدافعان کناری سرخپوشان نیز باید در دوئل های یک در مقابل یک پیروز باشند. شب گذشته لئوناردو دسوزا و سوما بارها از کنار مدافعان پرسپولیس را پشت سر گذاشتند و روی دروازه خطر ایجاد کردند. برانکو میتواند با اضافه کردن سیدجلال به قلب خط دفاع و انتقال انصاری به دفاع چپ  و ماهینی به دفاع راست، مانع از نفوذهای مکرر بازیکنان خوش تکنیک الاهلی باشد.

 

پرسپولیس در صورتی که بازی برگشت را با یک گل آغاز کند، کار برایش ساده تر خواهد شد. عربستانی ها جلو میکشند و پرسپولیسی ها از سرعت تیمی استفاده می کنند. در این صورت میتوان متصور شد که سرخ ها، شاگردان روبروف را در ابوظبی زمین گیر کنند.

دیدگاه‌ها