کد خبر : 1456281 | 01 شهریور 1396 ساعت 10:57 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

باانگیزه‌های پارس مقابل تیم سابق

معمولا بازیکنانی که با دلخوری از تیمی جدا می‌شوند و به تیم دیگر می‌روند انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابق خود دارند. برای اینکه خودی نشان دهند و بگویند که توانایی‌هایشان بالا است.

باانگیزه‌های پارس مقابل تیم سابق

به گزارش "ورزش سه" ، در پارس جنوبی جم، 4 بازیکن حضور دارند که قبلا در استقلال خوزستان توپ می‌زدند. اکثر این نفرات با دلخوری از استقلال خوزستان جدا شدند اما دلخوری‌شان به خاطر بازی نکردن نبود، بلکه بی‌توجهی و ادامه‌دار شدن مشکلات مالی باعث شد آنها جدا شوند.

بازیکنانی مثل مهدی زبیدی و فرشاد سالاروند انتظار داشتند مسوولان باشگاه استقلال خوزستان به آنها توجه بیشتری می‌کردند و حداقل نیمی از مبلغ طلب‌شان را می‌دادند اما این اتفاق نیفتاد تا جدا شوند و به تیم تارتار بروند.

البته قرارداد سالاروند تمام شده بود و به راحتی جدا شد اما زبیدی همچنان با استقلال خوزستان قرارداد داشت که پرداخت نشدن مطالباتش باعث شد او قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کند و به پارس جنوبی جم برود. به جز این نفرات، آلویس نانگ هم دیگر بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان بود که کمتر به بازی گرفته می‌شد. نانگ با وجود اینکه از فرصت‌هایش به خوبی استفاده می‌کرد و گل‌های مهمی می‌زد اما بیشتر نیمکت‌نشین بود تا آرش افشین به میدان برود. این مساله باعث شد او هم در این تیم نماند و راهی پارس جنوبی جم شود. البته نانگ ظاهرا درخواستی برای ماندن نداشت اما به هر حال رفتن او به پارس جنوبی نشان داد این مهاجم هنوز هم از آمادگی بالایی برخوردار است که می‌تواند گل‌های مهمی بزند و حتی برای آقای گلی تلاش کند.

این اتفاقات شاید باعث شود نانگ هم مقابل تیم سابقش انگیزه بالایی داشته باشد و به دنبال باز کردن دروازه هم‌تیمی سابق خود یعنی وحید شیخ‌ویسی باشد اما در میان این نفرات، شاید انگیزه امید سینگ از دیگر بازیکنان بیشتر باشد. سینگ فصل گذشته در استقلال خوزستان ماند تا با این تیم به کار خود ادامه دهد اما هنوز چند بازی از فصل نگذشته بود که سیروس پورموسوی اعلام کرد به او نیازی ندارد تا سینگ با دلخوری از آبی‌های اهوازی جدا شود. حالا سینگ اگرچه می‌بیند کادرفنی استقلال خوزستان تغییر کرده اما انگیزه زیادی دارد تا توانایی‌هایش را نشان دهد.

دیدگاه‌ها