کد خبر : 1456284 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:02 | 63K بازدید | 0 دیدگاه

حکم فیفا صحت داشته باشد به آن اعتراض می کنیم

واکنش باشگاه الاهلی به محرومیت ستاره ملی‌پوش

درست لحظاتی بعد از انتشار خبر محرومیت شش ماهه مدافع ملی پوش الاهلی این باشگاه عربستانی به اخبار پیرامون ستاره خود واکنش نشان دادند.

واکنش باشگاه الاهلی به محرومیت ستاره ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های عربستان امروز در خبری عجیب مدعی شدند کمیته انضباطی فیفا در پی شکایتی که دو فصل قبل باشگاه الاتحاد از سعد الموالد انجام داده بود این بازیکن ملی پوش را شش ماه محروم و باشگاه فارنسه پرتغال را با جریمه سنگین 26 میلیون ریالی(26 میلیارد تومانی) روبه رو کرده است.


خبری که سر و صدای زیادی در محافل فوتبالی عربستان به راه انداخت و باعث شد رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بلافاصله واکنش نشان داده و مدعی شود هیچ حکمی در خصوص الموالد دریافت نکرده و حتی اگر شایعات صحت داشته باشد به آن اعتراض خواهد کرد. 


در بیانیه باشگاه الاهلی که در سایت sport360 منتشر شد، آمده است:« هنوز نمی دانیم چنین حکمی صادر شده یا نه چون نامه ای به باشگاه نرسیده است از همین رو تا زمانی که حکم را نگیریم تمام اخبار پیرامون محرومیت شش ماهه الموالد را تکذیب می کنیم و این بازیکن در ترکیب به میدان خواهد رفت. حتی اگر چنین حکمی هم صادر شده باشد قطعا قابل تجدید نظر و اعتراض خواهد بود از همین رو بهتر است طرفداران نگران سعد الموالد و حضور او در ترکیب نباشند».


با بیانیه اخیر باشگاه الاهلی می توان این گونه برداشت کرد که حکم شش ماهه محرومیت این بازیکن از فیفا فعلا قابلیت اجرایی شدن نخواهد داشت تا دادگاه تجدید نظرخواهی به اعتراضات الاهلی و الموالد رسیدگی کند از همین رو می توان حدس زد که این مدافع ملی پوش فرصت بازی مقابل پرسپولیس در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ابوظبی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها