کد خبر : 1456287 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:11 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد، تیم شانس مجید جلالی

پیکان فصل گذشته در 2 بازی رفت و برگشت مقابل فولاد خوزستان به 2 پیروزی دست پیدا کرد.

فولاد، تیم شانس مجید جلالی

به گزارش "ورزش سه" ، البته این بردها حواشی زیادی به دنبال داشت به گونه‌ای که اعتراض‌های نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان به داوری باعث شد حسن کامرانی‌فر رییس وقت دپارتمان داوری از این سرمربی عذرخواهی کند. در هر صورت پیکان فصل گذشته مقابل فولاد خوزستان خیلی خوش‌شانس بود که توانست از این تیم 6 امتیاز بگیرد. در بازی رفت، فولاد در اوجش قرار داشت و در صورت پیروزی به جمع 3 تیم بالای جدول می‌رسید اما پیکان این تیم را شکست داد تا با باخت عجیب و 2 بر یک قرمزپوشان، موتور گلزنی‌های ساسان انصاری هم خاموش شود. 


بعد از آن هم فولاد نتوانست نتایج خوبی بگیرد و روند نزولی عجیبی پیدا کرد تا پیکان جایش را بگیرد. حالا پیکان که روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، با روحیه بالا آماده بازی با فولاد می‌شود. چراکه فولاد را تیم شانس خود می‌داند و معتقد است با این تیم می‌تواند به روزهای خوبش برگردد. در کنار این مساله، در فصل هفدهم، پیکان بازیکنان جدیدی از تیم‌های خوزستانی به خدمت گرفته که بدون شک مقابل فولاد انگیزه بالایی خواهند داشت. بختیار رحمانی که فصل گذشته کارش را با استقلال شروع کرد، در نیم‌فصل به فولاد رفت و به روزهای اوجش برگشت. شاید خیلی‌ها فکر کنند بختیار از روزهایی که در فولاد گذراند خیلی راضی است اما ظاهرا اینطور نیست. چراکه او بعد از پایان فصل به طور غیرمستقیم اعلام کرده بود تحت هیچ شرایطی حاضر به تمدید قراردادش نیست. به همین دلیل به نظر می‌رسد رحمانی مقابل تیم سابقش انگیزه بالایی دارد تا به پیروزی پیکان کمک کند. به جز بختیار رحمانی، بازیکنان دیگر از جمله مهدی مومنی و علی حمودی هم در پیکان حضور دارند که این نفرات هم مقابل تیم سابق‌شان سرشار از انگیزه هستند. مومنی به گونه‌ای با دلخوری از فولاد جدا شد و حالا خیلی دوست دارد توانایی‌هایش را به این تیم نشان دهد. 


هرچند که مومنی از کار کردن با سیروس پورموسوی رضایت دارد اما بدون شک مقابل فولاد انگیزه بالایی برای خودنمایی خواهد داشت. علی حمودی هم فصل گذشته وقتی متوجه شد سپاهان او را نمی‌خواهد، خیلی دوست داشت به فولاد برگردد اما این اتفاق نیفتاد تا حالا با شرایط متفاوتی مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. با این انگیزه‌ها و روحیه‌ای که پیکان دارد باید دید تیم جلالی می‌تواند در هفته پنجم به پیروزی برسد یا نه.

دیدگاه‌ها