کد خبر : 1456289 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:32 | 162.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاتالان ها دست بردار نیستند

پیشنهاد چهارم بارسا برای خرید کوتینیو

بارسلونا که همچنان به دنبال خریدهای جدید در این تابستان است، قصد دارد پیشنهاد جدیدی برای جذب فیلیپ کوتینیو، ستاره لیورپول ارائه کند.

پیشنهاد چهارم بارسا برای خرید کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی نیمار به مقصد پاری سن ژرمن، بارسا در تلاش برای یافتن جانشینی مناسب برای او بوده است. آنها چندین گزینه را مدنظر دارند ولی اصلی ترین آنها، فیلیپ کوتینیو، ستاره لیورپول است.

هر چند که بارسا فرصت چندانی تا پایان نقل و انتقالات ندارد ولی به نظر تمرکز خود را بر روی جذب کوتینیو قرار داده است. سه پیشنهاد قبلی آنها به محض ارائه توسط لیورپول رد شده و حالا آنها می‌خواهند پیشنهاد خود را به 150 میلیون یورو برسانند. در حقیقت بارسا می‌خواهد 110 میلیون یورو  را به محض انتقال و 40 میلیون یورو را به صورت پاداش به باشگاه لیورپول پرداخت کند.

 

 

1200700

 

 

هر چند که کوتینیو نیز درخواست جدایی خود را به لیورپول ارائه کرده ولی به نظر نمی‌رسد باشگاه با جدایی او موافقت کند. پس از انتشار بیانیه مالکان باشگاه مبنی بر اینکه آنها کوتینیو را نخواهند فروخت، خیلی بعید است که آنها حرف خود را زیر پا گذاشته و با بارسا وارد مذاکره شوند.

 

حال باید دید که در نهایت تکلیف ستاره برزیلی به کجا خواهد رسید و بارسا می‌تواند او را به عنوان جانشین نیمار راهی نوکمپ کند یا نه.

دیدگاه‌ها