کد خبر : 1456295 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:32 | 304.8K بازدید | 0 دیدگاه

راز قرار عاشقانه دیرهنگام در نیمکت جنوبی آزادی 

عجیب‌ترین صحنه لیگ چگونه خلق شد؟

در کنار جو سنگین حاکم بر سکوهای ورزشگاه آزادی علیه سرمربی استقلال حرکتی که این مربی در پایان بازی انجام داد و به سمت سرمربی پدیده رفت باعث تعجب همگان شد.

عجیب‌ترین صحنه لیگ چگونه خلق شد؟

به گزارش "ورزش سه"، داور برای وقت های تلف شده نیمه دوم 5 دقیقه زمان در نظر گرفته بود اما هنوز یکی دو دقیقه بیشتر از این وقت ها نگذشته بود که علیرضا منصوریان شوکه از اتفاقات رخ داده روی سکوها نیمکت استقلال را رها و به سمت رضا مهاجری سرمربی پدیده رفت و دقایق باقی مانده از بازی را کنار این مربی تماشا کرد. رفتاری که نه تنها بیشتر از قبل روی اعصاب طرفداران حاضر در ورزشگاه رفت بلکه باعث واکنش عجیب تر گزارشگر تلویزیون هم شد که با جمله های رمانتیک و عاشقانه این صحنه عجیب را گزارش کرد.


برای پرده برداشتن از راز این اتفاق بهترین فرد سرمربی پدیده بود از همین رو با رضا مهاجری تماس گرفتیم که او در پاسخ به این سئوال گفت:«به نظرم علیرضا منصوریان کاملا از اتفاقات رخ داده در سکوها شوکه شده بود چون انتظار نداشت طرفداران استقلال چنین رفتاری با او انجام بدهند از همین رو به خاطر شوکه بودن در محاسبات دقایق پایانی بازی اشتباه کرد و به تصور این که داور سوت پایان را می کشد به سمت من آمد اما وقتی دید هنوز چند دقیقه مانده دیگر از کنار من جنب نخورد».

 

1237043


او ادامه داد:«وقتی درگوش من خسته نباشید و تبریک گفت کاملا حس و حال او را درک کردم چون فصل قبل همین شرایط برای خود من در پدیده تکرار شده بود. علی منصور از رفتار تماشاگر شوکه بود من هم او را دلداری دادم و به او گفتم اگر به کاری که انجام می دهی ایمان داری بمان و مبارزه کن و پاپس نکش او در جواب من گفت دیگر نمی مانم و می خواهم بروم چون تماشاگر استقلال دیگر من را نمی خواهد».

 

1237047


سرمربی پدیده در ادامه تصریح کرد:« با وجود شکست مقابل پدیده اما به نظر من هنوز برای استقلال اتفاق خاصی رقم نخورده که باعث شود طرفداران این تیم این گونه علیه سرمربی و کادر فنی جبهه بگیرند. البته قبول دارم یکسری رفتار و نتایج هست که همیشه این حق را به منتقدان برای انتقاد سازنده می دهد اما برکناری و اخراج همیشه راهکار مناسبی برای خروج از بحران نیست و حمایت هم می تواند اثر مثبت و تاثیرگذار داشته باشد. با وجود احترام به طرفداران استقلال و نظرات آنها اعتقاد من این است مدیران باشگاه استقلال اگر به منصوریان اعتماد کردند حالا باید از او حمایت کنند و اجازه بدهند تا ماموریت خود را به سرانجام برساند».

 

1237046


رضا مهاجری در ادامه برد به پدیده اشاره کرد و گفت:« ما روی نقاط ضعف استقلال در طول هفته کار کرده بودیم و می دانستیم دنبال چه چیزی باشیم از همین رو توانستیم از این ضعف ها نهایت بهره را ببریم گرچه در برخی لحظات بازی هم خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. خوشحالم تیم هر هفته بهتر از هفته قبل می شود و با این رویه قطعا می توانیم به آن هدفی که ترسیم کردیم در طول فصل برسیم».

 

1237045


سرمربی پدیده به تعویض ها و ورود بازیکنی مثل حسین مهربان هم اشاره کرد و افزود:« مهربان یکی از محصولات آکادمی باشگاه پدیده است که اگر دچار بدشانسی نمی شد و مصدومیت فصل قبل گریبان او را نمی گرفت قطعا الان نام و آوازه بزرگ تری در فوتبال ایران داشت اما خب من شک ندارم او امسال می تواند یکی از شگفتی های لیگ باشد و به ما کمک های خیلی بیشتر بکند درست مثل چند جوان دیگر تیم که به موقع از آنها نیز خواهید شنید».

دیدگاه‌ها