کد خبر : 1456300 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:57 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل زاده؛ گل زن، عصبی و احساساتی

شجاع؛ سرهایی که زد و سرهایی که نباید می‌زد

شجاع خلیل زاده در شبی که گل حساس اول پرسپولیس را به ثمر رساند در چند مرحله با بازیکنان الاهلی درگیری پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده در بازی حساس مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد دومین گلش را با لباس پرسپولیس به ثمر برساند. اما او در حالی که لبخند می زند طوری به سمت بازیکنان حریف می رود که این ذهنیت را به وجود می آورد که انگار می خواهد با سرش به صورت حریف ضربه بزند.


شجاع خلیل زاده که این فصل به پرسپولیس آمده با وجود محرومیت و مصدومیت های سیدجلال حسینی خیلی زود تبدیل به مهره ثابت خط دفاعی برانکو ایوانکوویچ شد. شجاع در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و انگار سال ها است در این تیم بازی می کند اما آن چه بازی شجاع را برای پرسپولیس خطرناک می کند فوران احساسات و عصبی بودن او است.


خلیل زاده در بازی با الاهلی از همان ابتدای بازی با بازیکنان حریف دچار چالش شد و درگیری های لفظی او در نیمه های بازی به درگیری فیزیکی هم نزدیک شد. این احساساتی و عصبی بودن شجاع حتی باعث می شود در مواقعی که باید بازیکن حریف با جریمه مواجه شود او خودش را در معرض اخطار و اخراج قرار دهد.


در صحنه ای از بازی که لئوناردو شیطنت کرد و با لگد به ساق پای شجاع کوبید او مقابل چشم داور با لئوناردو درگیر شد و نزدیک بود با سرش به صورت لئوناردو ضربه بزند؛ البته نه اینکه واقعا بخواهد این کار را بکند اما گارد او طوری است که بیننده  و داور را به این اشتباه می اندازد. او این کار را یکبار دیگر نیز در دقایق پایانی انجام داد و اینجاست که باید از او پرسید چرا ؟


شجاع فقط باید سرهای مفید بزند . مثل گلی که وارد دروازه الاهلی کرد.

 

عکس : امیرحسین خیرخواه - مسقط

 

دیدگاه‌ها