کد خبر : 1456303 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:59 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر رسانه ای سپیدرود؛

رفتار خبرنگار اصفهانی شایسته نبود

مدیر رسانه ای سپیدرودی ها در رابطه با جنجال ایجاد شده در نشست رسانه ای دیدار تیم های سپاهان و سپیدرود به صحبت پرداخت.

رفتار خبرنگار اصفهانی شایسته نبود

به گزارش "ورزش سه"، رادنی دیدار در رابطه با عدم حضور مربیان این تیم در نشست پیش از برگزاری بازی گفت: پیش از این قرار بود این بازی چند روزی به تاخیر بیفتد اما این موضوع با مخالفت سازمان لیگ روبرو شد و ما نیز فرصت کمی برای دیدار برابر سپاهان داشتیم، حضور ما در اصفهان با شرایطی همراه شد که تنها در یک جلسه تمرینی می توانستیم حضور پیدا کنیم و در صورتی که سرمربی تیم به نشست پیش از بازی می رفت همان یک جلسه را نیز از دست می دادیم. 

 

او ادامه داد: به دلیل این همزمانی، علی نظرمحمدی نتوانست به نشست پیش از بازی برود اما باشگاه سپیدرود رشت طی بیانیه ای رسمی از همه خبرنگاران اصفهانی عذرخواهی کرد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که برای تغییر زمان نشست پیش از بازی درخواست دادیم اما مسئولان هیات فوتبال استان اصفهان با این موضوع مخالفت کردند. 

 

 رادنی دیدار در رابطه با جنجال ایجاد شده در نشست پس از بازی نیز گفت: متاسفانه یکی از خبرنگاران حاضر در این نشست اقدام به برهم زدن نشست را داشت و تلاش خود را برای این کار کرد، او که نتیجه نهایی بازی عصبانی به نظر می رسید به راحتی به باشگاه سپیدرود، دروازه بان این تیم و همه هوادارانش توهین کرد که این موضوع را نمی توان هضم کرد. 

 

مدیررسانه ای سپیدرودی ها در پایان گفت: متاسفانه خبرنگاری که کارت خود را نیز برگردانده بود تا نامش مشخص نباشد حرف های عجیبی به زبان آورد که شایسته یک فرد فرهنگی نیست و متاسفم که پس از تساوی برابر سپاهان باید این گونه ها توهین ها به مردم رشت و تیم سپیدرود شود، او همه تلاش خود را به کار بست تا اوضاع را متشنج تر از آن چیزی که هست کند که خوشبختانه تا موفق به این کار نشد.

دیدگاه‌ها