کد خبر : 1456855 | 04 شهریور 1396 ساعت 11:06 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ قهرمانان جای خوشحالی نیست

انصاری‌فرد: ترسی از بارسا و یوونتوس نداریم

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس در واکنش به قرعه‌ این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در لیگ قهرمانان اروپا جایی برای خوشحالی نیست.

انصاری‌فرد: ترسی از بارسا و یوونتوس نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کریم انصاری‌فرد در مصاحبه ویدئویی با دوربین خبری سایت نوا اسپورت، حامی رسانه‌ای سوپر لیگ فوتبال یونان درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا گفت:در لیگ قهرمانان اروپا شما نمی‌توانید از هیچ‌ چیز خوشحال شوید و باید سخت به کارتان ادامه دهید.

 

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس ادامه داد: لیگ قهرمانان اروپا مهم‌ترین تورنمت فوتبالی جهان است. تمامی بازیکنان در مرحله گروهی خودشان را بسیار مهم می‌دانند و بازی‌ها بسیار سخت تلقی می‌شوند. از مرحله گروهی لیگ قهرمانان رقبا بسیار دشوار خواهند بود و باید تلاش کنیم. باید کار بیشتری کنیم تا به نتیجه لازم دست یابیم.

 

انصاری‌فرد افزود: تمامی بازیکنان تیم المپیاکوس معتقد هستند که الان این شانس را داریم تا تاریج جدیدی را برای این باشگاه بنویسیم، زیرا در گروه مهمی قرار داریم. بنابراین باید سخت تلاش کنیم تا نتایج خوبی حاصل شود. این مسئله باعث خوشحالی هواداران می‌شود و در هر بازی باید موفق باشیم.

 

مهاجم المپیاکوس در خاتمه یادآور شد: هر چند با تیم‌های قدرتمند اروپایی همگروه شدیم اما بارسلونا، یوونتوس و اسپورتینگ نمی‌توانند دلیلی برای ترساندن ما باشند.

 

تیم فوتبال المپیاکوس یونان در گروه D لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های بارسلونا اسپانیا، یوونتوس ایتالیا و اسپورتینگ پرتغال قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها