کد خبر : 1456926 | 04 شهریور 1396 ساعت 15:05 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

او از رئال تکان نمی خورد

واکنش زیدان به اخبار جدایی احتمالی رونالدو

در چند روز اخیر شایعه شده که رونالدو تقاضای افزایش حقوق از مسئولان رئال داشته و هنوز پاسخ روشنی دریافت نکرده است.

واکنش زیدان به اخبار جدایی احتمالی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید خود را برای بازی حساس فردا شب مقابل والنسیا مهیا می کند. این اولین بازی رئال در لالیگا مقابل هوادارانش است و چشم به کسب سه امتیاز این مسابقه دارد.

 

 

1237588

 

 

زیزو در مورد والنسیا گفت:« انگیزه بالایی برای این بازی داریم. والنسیا چه در دفاع و چه در حمله، تیم خوب و سازمان یافته ای است. می دانیم که این بازی چه دشواری هایی دارد.

برای مصاف با والنسیا و هر حریفی آماده ایم. می دانم که همه ما را از پیش برنده می دانند ولی اینگونه نیست. در فوتبال می توان موفقیت های زیای کسب کرد ولی بلافاصله هم شکست خورد. اگر شانس اول بردهستیم، این را باید در زمین مسابقه نشان دهیم.»

 

 

1236710

 

 

مصدومیت واران:« او می خواهد بازی کند با وجود اینکه مصدوم است. در حال ارزیابی شرایط هستیم ولی من دوست ندارم روی بازیکن مصدوم ریسک کنم؛ حتی با وجود اینکه راموس و وایه خو را هم در بازی فردا شب نداریم.

واران پس از بازی رفت برابر بارسا مصدوم شد و از وقفه بازی های ملی می تواند به عنوان فرصتی برای بهبودی خود استفاده کند. 4 دفاع مرکزی در اختیار دارم و نیازی به خرید بازیکن جدید نیست. برای بازی با والنسیا، کاسیمیرو و یورنته می توانند زوج ناچو در دفاع باشند. آنها قبلا در این پست بازی کرده اند.»

 

 

1237170

 

 

جدایی رونالدو:« اصلا به این موضوع فکر هم نمی کنیم. برنامه هایم را بر اساس حضور رونالدو تنظیم کرده ام. او عاشق رئال و شهر مادرید است و از اینجا تکان نمی خورد. در مورد جدایی رونالدو حرف زیاد زده اند ولی او همینجا با ماست.»

 

 

خرید یک مهاجم جدید:« به مهاجم دیگر نیاز ندارم. مایورال در فهرست بازی فردا نیست ولی روی او حساب می کنم. او امسال می تواند چیزهای زیادی یاد بگیرد و آماده است وقتی که به او میدان می دهم، بدرخشد.»

 

دیدگاه‌ها