کد خبر : 1456942 | 04 شهریور 1396 ساعت 16:55 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 1-2 سیتی

پیروزی باورنکردنی منچسترسیتی در زمین بورنموث

منچسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس به لطف گل ثانیه های پایانی استرلینگ با سه امتیاز از بورنموث به خانه برگشت.

پیروزی باورنکردنی منچسترسیتی در زمین بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، بورنموث که هر دو بازی اول خود را باخته بود، امروز در زمین خود میزبانی از من سیتی را بر عهده داشت. شاگردان گواردیولا از دو بازی قبلی خود 4 امتیاز اندوخته بودند.

 

بازی با هجوم های سیتی آغاز شد و این تیم از دقایق نخست کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت اما اولین بخت گلزنی را بورنموث در دقیقه 5 ایجاد کرد. جاش کینگ خیلی زود می توانست میزبان را پیش بیندازد اما ضربه او بی دقت نواخته شد و راهی اوت شد.

 

 

1237602

 

 

بورنموث دقیقه 13 به گل رسید. پس از دفع توپ ناقص از کمپانی، این دانیلیز بود که به توپ رسید و از کنج محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ غیرقابل مهار توپ را به قعر دروازه سیتی فرستاد.

میهمان 8 دقیقه بعد این گل را پاسخ داد. پاس عمقی تیزهوشانه داوید سیلوا را ژسوس با یک ضربه نرم و فنی از درون محوطه جریمه، به گوشه دروازه بورنموث روانه کرد تا حساب  کار 1-1 شود.

 

 

1237603

 

 

سیتی دقیقه 44 توسط فرناندینیو می توانست به گل دوم هم برسد اما در مصاف تک به تک با بگوویچ این گلر بورنموث بود که موفق تر عمل کرد تا نیمه اول 1-1 به اتمام برسد.

 

سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد اما دفاع بسته بورنموث اجازه نمی داد حملات سیتیزن ها به ثمر بنشیند.

 

استرلینگ دقیقه 55 روی پاس دی بروین می توانست گلزنی کند اما تعلل در کنترل توپ باعث شد تا مدافعان بورنموث به موقع توپ را دور کنند.

 

 

1237613

 

 

در واقع سیتی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نمی توانست موقعیت 100 درصد گل خلق کند.

 

پپ، آگوئرو را نیز به زمین فرستاد بلکه او چاره ساز شود. سرنگونی همین بازیکن در دقیقه 69 به نظر می رسید که یک پنالتی برای سیتی به همراه داشته باشد اما داور اعتقادی به این امر نداشت.

 

 

1237618

 

 

حملات سیتی در دقایق باقیمانده سرانجام دقیقه 97 جواب داد و رحیم استرلینگ در آخرین ثانیه ها روی پاس به عقب دقیق دانیلو، از درون محوطه جریمه موفق شد گل برتری سیتی را به ثمر رسانده و گواردیولا را از یک تساوی تلخ نجات دهد. سیتی با این برد 7 امتیازی شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها