کد خبر : 1457044 | 05 شهریور 1396 ساعت 00:11 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

رم 1-3 اینتر؛ بازگشت طوفانی نرآتزوری در المپیکو

اینترمیلان در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 رم را شکست بدهد.

رم 1-3 اینتر؛ بازگشت طوفانی نرآتزوری در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند؛ اما در نیمه دوم به لطف درخشش مائورو ایکاردی به سه گل رسیدند و سه امتیاز بازی را از آن خود کردند. 

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 12 ایجاد شد و اینتر می توانست به گل اول برسد؛ اما ضربه ایکاردی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

رمی ها خیلی سریع به این موقعیت واکنش نشان دادند و بعد از اینکه ضربه کولاروف به تیر دروازه اینتر برخورد کرد، ادن ژکو در دقیقه 15 جالوروسی را پیش انداخت.

 

روی پاس عالی راجا ناینگولان به پشت مدافعان اینتر بود که ژکو ابتدا توپ را با سینه کنترل و سپس با ضربه ای تماشایی، کار را تمام کرد.

 

1237713

 

 

بعد از این گل اینتری ها تا اندازه ای پیش کشیدند و بر بازی مسلط شدند؛ اما این رم بود که می توانست در دقیقه 28 به گل دوم برسند اما این بار هاندانوویچ ضربه ژکو را مهار کرد.

 

در ادامه باز هم این اینتری ها بودند که تلاش بیشتری برای گلزنی داشتند؛ اما باز هم رم موقعیت خطرناک تری ایجاد کرد و این بار ضربه راجا ناینگولان تیر دروازه اینتر را به لرزه درآورد.

 

تلاش دو تیم برای زدن گل های بیشتر در نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را رم بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی مسلط بر میدان بود؛ اما در ادامه بازیکنان اینتر توانستند خودی نشان بدهند. در دقیقه 65 رم می توانست به گل برسد اما این بار ضربه دیگو پروتی بود که به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در مقابل، در دقیقه 67، سرانجام اینتر به گل تساوی رسید. روی پاس کاندروا بود که ایکاردی با یک ضربه محکم، توانست آلیسون را مغلوب کند و اینتر را به بازی برگرداند.

 

بعد از این گل هر دو تیم موقعیت های خطرناکی روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 77، ایکاردی با زدن گل دوم، اینتر را پیش انداخت.

 

 

1237714

 

 

روی ارسال عالی پریشیچ بود که ایکاردی در محوطه جریمه رم صاحب موقعیت شد و با یک چرخش تماشایی، گل دوم را به ثمر رساند.

 

فشار حملات اینتر بعد از این گل ادامه داشت و این تیم دو موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه وچینو در دقیقه 87، گل سوم را به ثمر رساند.

 

روی یک ضدحمله بود که بار دیگر پریشیچ با یک ارسال، هم تیمی اش را در موقعیت گلزنی قرار داد و وچینو از فاصله نزدیک، کار را تمام کرد.

 

تلاش رمی ها در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با برتری 3-1 اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها