کد خبر : 1457078 | 05 شهریور 1396 ساعت 10:26 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی کاندیدای بهترین بازیکن هفته بلژیک

مازو: کاوه رضایی در مسیر تکامل قرار دارد

کاوه با دو گلی که در حساس ترین بازی هفته ژوپیرلیگ به ثمررساند حالا به یکی از کاندیداهای کسب عنوان برترین بازیکن هفته پنجم بلژیک تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شارلووا در پنجمین هفته از رقابت های این فصل ژوپیر لیگ در ورزشگاه خانگی میزبان یکی از نماینده های بلژیک در یورولیگ بود. جدالی میان تیم های دوم و سوم جدول رده بندی که همه نگاه ها را به خود جلب کرد. پای دو تیم در میان بود که با نتایج خود در رقابت های داخلی و اروپایی شگفتی ساز شده بودند.


فلیس مازو سرمربی شارلووا برای سومین هفته متوالی از کاوه رضایی در کنار داوید پولت به عنوان زوج رویایی خط حمله بهره برد، انتخابی که زمینه نجات او را از یک شکست خانگی و رسیدن به پنجمین برد متوالی در ژوپیرلیگ قرار داد. نتیجه ای که نام این مربی را در تاریخ باشگاه به عنوان رکورددار کسب امتیاز در هفته های ابتدایی به ثبت رساند تا در آخرین دقیقه بازی مازو بعد از گل سوم به اندازه بازیکنان داخل زمین دور افتخار بزند.

 


برد 3-2 در دقیقه پایانی وقت های تلف شده با درخشش کاوه رضایی به دست آمد. بازیکنی که دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا ستاره بی چون و چرای شارلووا لقب بگیرد. سایت sport de در تحلیلی از نمایش زیبای این ستاره ایرانی از کاوه رضایی به عنوان کاندیدای اول کسب عنوان برترین بازیکن هفته پنجم ژوپیرلیگ نام برده است.


بعد از بازی فلیس مازو در کنفرانس مطبوعاتی خود بیشتر صحبت ها را معطوف به تمجید از ستاره ایرانی کرد و گفت:« روزی که کاوه رضایی جذب شد به توانایی های او شک نداشتم و می دانستم می تواند یکی از ستاره های این فصل شارلووا باشد. البته نباید تمام توجهات به این بازیکن معطوف شود چون کاوه در مسیر تکامل و تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای و مهاجم سطح اول در اروپا است؛ اما برای او و بقیه بچه های تیم که فوق العاده بودند خیلی خوشحالم».

 


تعریف و تمجیدهای سرمربی شارلووا و همچنین کارشناسان فوتبال بلژیک از کاوه رضایی در حالی انجام می شود که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در روزهایی که مدام از ایجاد تغییر و جوانگرایی در تیم ملی در راه روسیه 2018 صحبت می کند هیچ اشاره ای به این مهاجم در میان برنامه های خود ندارد تا به نوعی بی توجهی او در ارتباط با ستاره فصل پیش استقلال و این فصل شارلووا نشان داده شود. 


کی روش درباره لیست اسامی بازیکنان دعوت شده برای بازی با کره جنوبی بدون این که اشاره ای به کاوه رضایی داشته باشد، گفت: «برای آوردن بازیکنان جوان تر به تیم و آماده سازی جام جهانی روسیه از بازیکنانی چون روزبه چشمی(دفاع) امید نورافکن(هافبک) و سامان قدوس(مهاجم)  استفاده کرده ایم. همانطور که  هنگام  ورود به کره جنوبی اعلام کردم، باید بگویم زمانی می آموزیم که با بهترین تیم ها مسابقه دهیم. بنابراین، لیست دعوت شده، استراتژی ما را برای کار با گروهی از 37 بازیکن نخبه منعکس می کند» .

دیدگاه‌ها