کد خبر : 1457091 | 05 شهریور 1396 ساعت 11:46 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت 796 جودوکار در تاتامی جهانی

رقابت‌های جودو قهرمانی بزرگسالان جهان از فردا به مدت 7روز در شهر بوداپست کشور مجارستان آغاز می‌شود.

رقابت 796 جودوکار در تاتامی جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پیکارهای جهانی جودو در رده سنی بزرگسالان در شرایطی از فردا (دوشنبه) با حضور 796 جودوکا از 136 کشور در مجارستان آغاز می‌شود که تیم کشورمان با 4 نماینده در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

 

بر اساس این گزارش، پیکارهای جهانی جودو، فستیوالی با حضور برترین‌های این هنر رزمی، به مدت 7 روز در بوداپست در جریان است، رقابتی با قدمت 60ساله که از فردا استارت می‌خورد، از مجموع 796 ورزشکار که برای حضور در این رقابت‌ها ثبت نام کرده‌اند، 484نفر در بخش مردان و 312نفر در بخش زنان با هم به رقابت می‌پردازند.

 

این رقابت‌ها فردا با انجام پیکارهای وزن منهای 48 کیلوگرم زنان و منهای 60 کیلوگرم مردان آغاز می‌شود و محمد رشنونژاد جوان شایسته جودو ایران روی تاتامی می‌رود. سه‌شنبه و در دومین روز این پیکارها بانوان وزن منهای 52 کیلوگرم و مردان وزن منهای 66کیلوگرم روی تاتامی می‌روند. ایران در این روز نماینده‌ای ندارد.

 

روز سوم با برگزاری مبارزات وزن منهای 57 کیلوگرم زنان و منهای 73 کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود و محمد مهدی بریمانلو نماینده جودو ایران روی تاتامی می‌رود. در چهارمین روز سعید ملایی در وزن منهای 81 کیلوگرم به مصاف حریفان می‌رود و در بخش بانوان نیز این رقابت‌ها با انجام مبارزات وزن منهای 63کیلوگرم پیگیری می‌شود.

 

جمعه و در پنجمین روز پیکارهای جهانی جودو ایران نماینده‌ای ندارد. در این روز مبارزات دو وزن منهای 70 و منهای 78 کیلوگرم زنان و منهای 90 کیلوگرم مردان انجام می‌شود.

 

رامین صفویه جوان شایسته جودو ایران که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در شسمین روز، آخرین نماینده کشورمان است که در وزن منهای 100کیلوگرم روی تاتامی می‌رود. این روز با انجام پیکارهای وزن به اضافه 100 کیلوگرم مردان و به اضافه 78 کیلوگرم زنان به پایان می‌رسد.

 

در روز پایانی این پیکارها نیز رقابت‌های بخش تیمی انجام می‌شود و بر اساس اعلام مسئولین برگزاری تنها کشورهایی که با ترکیب کامل در بخش انفرادی حاضر شده باشند اجازه حضور در رقابت‌های تیمی را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها