کد خبر : 1457136 | 05 شهریور 1396 ساعت 13:41 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: صنعت نفت در اردوی بروجرد جان می‌گیرد

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با پشت سر گذاشتن اردوی بروجرد برای ادامه کار در لیگ برتر جان می‌گیریم.

اسدی: صنعت نفت در اردوی بروجرد جان می‌گیرد

به گزارش"ورزش سه"، مرتضی اسدی کاپیتان صنعت نفت آبادان، درباره تعطیلات لیگ و اردوی تیمشان در بروجرد اظهار کرد: به عقیده من تعطیلات 3هفته‎‌ای لیگ برتر به سود تیم فوتبال صنعت نفت است. به هر حال تیم ما امسال بازیکنان جدیدی را اضافه کرده و این تعطیلات هر چه بیشتر از گذشته به هماهنگ‎‌تر شدن این بازیکنان کمک می‌کند.

 

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دایر شدن اردوی تیمش در بروجرد گفت : فشار در این اردو بعد از استراحت چندروزه به تیم صنعت نفت کمک می‌کند، ضمن اینکه به لحاظ روحی نیز فضای متنوعی را تجربه می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: به عقیده من صنعت نفت در اردوی بروجرد برای کار در لیگ برتر جان می‌گیرد و در ادامه شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.


اسدی با بیان این موضوع که در 2بازی آخر لیگ برتر فشاری زیادی را تحمل کردیم، افزود: به هر حال شرایط جوی در این 2مسابقه پشت سر گذاشته شده به نوعی بود که بدن بازیکنان تحلیل رفت.

 

وی ادامه داد: شک نکنید که بعد از تعطیلات صنعت نفت بهتری را مشاهده می‌کنید و اطمینان داشته باشید که در نیمه بالایی جدول قرار خواهیم گرفت.

 

این مدافع صنعت نفت آبادان ضمن تقدیر از هواداران این تیم بیان کرد: این هوادار در بازی مقابل ذوب آهن 90 دقیقه کنار تیمش ماند و نتیجه این حمایت را در آخرین دقایق بازی دید.

 

وی در پایان عنوان کرد: با بازگرداندن شکست 2برصفر مقابل ذوب آهن نشان دادیم که به لحاظ روحی در شرایط خوبی هستیم و قدرت انجام کارهای بزرگ را داریم.

دیدگاه‌ها