کد خبر : 1457148 | 05 شهریور 1396 ساعت 14:43 | 85.1K بازدید | 0 دیدگاه

دروی جام ها از سوی CR7

رونالدو در آستانه کسب یک رکورد بی سابقه

کریستیانو رونالدو تا پایان سال 2017 میلادی می تواند به افتخاری بی سابقه در کارنامه دوران ورزشی اش دست یابد.

رونالدو در آستانه کسب یک رکورد بی سابقه

به گزارش "ورزش سه"، سال 2017 که شروع شد، رونالدو هنوز از دوران اوج خود فاصله زیادی داشت. زیزو در آخرین بازی سال 2016 رئال در لالیگا برابر دپورتیوو به او استراحت داد تا برای جام جهانی باشگاه ها به خوبی مهیا شود. تاکتیکی که جواب داد و رونالدو آقای گل بازی ها شد و کمک کرد کهکشانی ها فاتح این تورنمنت شوند؛ با این حال رونالدو هنوز به خود واقعی اش نزدیک نبود.

 

 

1237776

 

 

هر چه به مقطع پایانی فصل گذشته نزدیک می شدیم، رونالدو رفته رفته به لطف سیستم چرخشی زیدان توانست به فرم همیشگی خودش نزدیک شود و در نهایت با گل های حساسش کمک کرد رئال پس از بیش از 60 سال، دبل کند.

 

 

1237779

 

 

کسب لالیگا و لیگ قهرمانان، اولین افتخارات رونالدو در سال جدید بودند. سه ماه بعد رئال توانست فاتح دو سوپرکاپ اروپا و اسپانیا شود تا جمع افتخارات تیمی رونالدو در سال 2017 به 4 افزایش یابد.

رونالدو در سوپرکاپ اروپا برابر یونایتد تنها در 10 دقیقه پایانی فرصت بازی پیدا کرد و در سوپرکاپ اسپانیا نیز در 30 دقیقه پایانی بازی رفت وارد میدان شد و یکی از سه گل رئال را وارد دروازه بارسا کرد. او به دلیل اخراج شدن در آن مسابقه، بازی برگشت را از دست داد.

رونالدو می تواند اواسط دسامبر در جام جهانی باشگاه ها که در امارات برگزار خواهد شد، پنجمین افتخار تیمی خود با رئال در سال 2017 را هم کسب کند. او تنها کوپا دل ری و جام کنفدراسیون ها را در این سال میلادی از دست داده است.

 

 

1237777

 

 

فوق ستاره پرتغالی پنجشنبه در موناکو، عنوان بازیکن سال یوفا را تصاحب کرد و او را شانس اول دریافت جایزه THE BEST فیفا( اواخر مهر) و نیز توپ طلای 2017 نیز می دانند که اگر چنین شود، تعداد افتخارات تیمی و انفرادی رونالدو در این سال میلادی به 8 افزایش خواهد یافت.

امسال در عناوین فردی، رونالدو تنها کفش طلای اروپا را به مسی واگذار کرده است.

دیدگاه‌ها