کد خبر : 1457331 | 06 شهریور 1396 ساعت 12:19 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

رتبه جدول فریب مان نمی دهد

فکری: استقلالی‌ها اگر اعتماد دارند حمایت کنند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می گوید ، به اینکه کجای جدول هستیم فکر نکنیم و فقط باید تمام تلاش و انرژی‌مان را روی کسب سه امتیازهای دیگر بگذاریم.

فکری: استقلالی‌ها اگر اعتماد دارند حمایت کنند

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در رابطه با دیدار اخیر تیم نفت مسجد سلیمان و کسب سومین پیروزی پیاپی در این بازی گفت: بازی خوبی بود. به هر حال تیم ما در هوای گرم عادت داشت اما هوای بوشهر شرجی بود و از این بابت کمی اذیت شدیم. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و برنامه‌هایی که داده بودیم را خوب اجرا کردند و در کارهای دفاعی تمام فضاها را بسته بودند و از طرف دیگر در حمله هم موقعیت‌های بسیار خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. می‌توانستیم گل‌هایمان را بیشتر کنیم و موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم بازی را پرگل پیروز شویم؛ ولی بی‌دقتی باعث شد که تنها با یک گل تیم حریف را شکست دهیم.

 

او درباره باقی ماندن این تیم در بالای جدول و سپس صعود به لیگ برتر گفت: گفتن این موضوع و از پیش برنده بودن زود است. نباید به اینکه کجای جدول هستیم بسنده کنیم و فقط باید تفکراتمان و انرژی‌مان را روی سه امتیازهای دیگر بگذاریم. بازی به بازی کار ما سخت خواهد شد چون حریفان مقابل ما نمی‌آیند که امتیاز بدهند و ما باید با همین روال بتوانیم نتایج را حفظ کنیم.

 

او ادامه داد: کارمان در جام‌حذفی مطمئنا سخت‌تر است؛ ولی باتوجه به اینکه در زمین خودمان بازی داریم امیدوار هستیم که بتوانیم این بازی را ببریم. بچه‌های ما این خودباوری و اعتماد به نفس را دارند که بتوانند در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را کسب کنند. ما در دیدارهای تدارکاتی‌مان مقابل لیگ‌برتری‌ها یک برد، یک تساوی و یک باخت داشتیم که فکر می‌کنم بازیکنانمان توانمندی‌شان را به نمایش گذاشتند.

 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: واقعا من در این 3 بازی از داوری راضی نبودم. اشتباهات داوری اکثرا بر ضرر ما بود و از این بابت اذیت شدیم. خواهش من از دپارتمان داوری این است که دقت بیشتری برای انتخاب داوران رقابت‌های لیگ یک داشته باشند و اگر اشتباهی وجود دارد این مشکلات را حل و فصل کنند تا تیم‌ها در این رقابت‌ها متضرر نشوند. ما این 3 بازی را پیروز بودیم؛ اما اگر تیم دیگری بود و قرار بود نتیجه دیگری رقم بخورد قطعا متضرر می شد. 

 

فکری در رابطه با مهلت هیات مدیره استقلال به منصوریان گفت: فکر می‌کنم این تصمیم مدیریت باشگاه زیاد درست نبوده باشد. آنها روی کار منصوریان و شخصیت او شناخت دارند و اگر به ایشان اعتقاد دارند که کامل پشتش باشند و از او حمایت کنند و اگر اعتقاد ندارند و فکر می‌کنند که منصوریان توانمندی خاص خودش را دارد اما نمی‌تواند در استقلال نتیجه بگیرد؛ در این یک ماهی که فرصت هست مربی دیگری را جایگزین کنند. اینکه 2 جلسه فرصت دادن اصلا قشنگ نیست. اینکه با ایشان صراحتا صحبت کنند بهتر است؛ چون با این صحبت‌ها مربی آرامش ندارد و نگران خواهد بود. به نظرم اگر اعتقادی به ایشان نیست به راحتی با ایشان صحبت کنند و نظراتشان را بیان کنند. مدیریت باید تصمیم بهتر و قاطع تری بگیرد و با قاطعیت پشت ایشان باشند و محترمانه که شخصیت آقای منصوریان حفظ می شود با ایشان برخورد کنند.

دیدگاه‌ها