کد خبر : 1457487 | 07 شهریور 1396 ساعت 07:30 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

اصلا نمی‌خواستم در فوتبال ایران بمانم

مطهری: شیطنت‌هایی شد و به اروپا نرفتم

ارسلان مطهری مهاجم فصل گذشته نفت تهران امیدوار بود که در این فصل در فوتبال اروپا بازی کند ولی در نهایت اتفاقاتی رخ داد تا او در لیگ ایران بماند.

مطهری: شیطنت‌هایی شد و به اروپا نرفتم

به گزارش "ورزش سه"، البته ارسلان همچنان امیدوار است که بازی در فوتبال اروپا را تجربه کند. با مطهری در خصوص حضورش در پارس جنوبی صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ داد.

 

از سوئد و یونان پیشنهاد داشتم
از مطهری ابتدا در مورد شرایط خودش در فصل نقل و انتقالات سوال می‌کنیم که او حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: بعد از اینکه لیگ ایران تمام شد حدود 3 ماه طول کشید تا در نهایت تیم جدیدم را انتخاب کنم. من چند پیشنهاد خارجی از سوئد و یونان داشتم که البته برخی شیطنت‌ها صورت گرفت که یکی از آنها لغو شد. قرار بود برای مذاکره با یک تیم در لیگ‌برتر سوئد راهی این کشور شوم اما اینجا به من ویزا ندادند. آنها مکاتباتی را صورت دادند ولی متاسفانه ویزا برای من صادر نشد و این موضوع باعث شد که در نهایت به اروپا نروم.

 

زمان از دست رفته بود
مطهری در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: من اصلا نمی‌خواستم در فوتبال ایران بمانم ولی شرایط طوری بود که دیگر زمان از دست رفته بود و باید در ایران یک تیم را انتخاب می‌کردم. بعد از برخوردهایی که در نفت‌تهران با من صورت گرفت واقعا قصد ماندن نداشتم و در شرایطی می‌خواستم به فوتبال اروپا بروم که آنجا یک دهم ایران به من پول می‌دادند.البته من هنوز هم امیدوارم به اروپا بروم و در این راه نهایت تلاشم را انجام خواهم داد.

 

انتخاب پارس جنوبی
مطهری در مورد انتخاب پارس جنوبی حرف می‌زند: من شرایط این تیم را بررسی کردم. پارس جنوبی بازیکنانی دارد که می‌خواهند بجنگند و خودشان را ثابت کنند، از طرفی من روی مهدی تارتار شناخت نداشتم ولی بعدها دیدم که او یک مربی بسیار خوب و کاربلد است که کادرفنی خیلی خوبی را هم در پارس جنوبی جمع کرده است. همبستگی خوبی در باشگاه وجود دارد و پارس جنوبی می‌خواهد خودش را در لیگ امسال ثابت کند.

 

تیم بدون حاشیه
مطهری تاکید می‌کند: واقعا فکر نمی‌کردم که در نهایت به اینجا بیایم ولی وقتی با مدیریت باشگاه صحبت کردم، همه چیز تغییر کرد. این باعث شد که دید مثبتی داشته باشم. از طرفی پارس جنوبی هواداران خوبی دارد که تیمشان را حمایت می‌کنند. بی‌حاشیه بودن پارس جنوبی هم یک نکته مثبت است و حالا خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم. 

 

اهداف شخصی
از مطهری در مورد اهداف شخصی خودش در این فصل و اینکه چقدر احتمال می‌دهد به تیم‌ملی دعوت شود سوال می‌کنیم که او می‌گوید: هر بازیکنی دوست دارد در جام‌جهانی بازی کند و در این مقطع به تیم‌ملی دعوت شود. وظیفه من این است که نهایت تلاش خودم را به کار بگیرم و حتی اگر هم به تیم‌ملی دعوت نشدم حداقل از این راضی باشم که تلاشم را انجام داده‌‌ام. در فوتبال هدف‌های بلندمدت و کوتاه مدت وجود دارد و نمی‌توان همه هدف‌ها را به دعوت شدن به تیم‌ملی خلاصه کرد.

 

خودم را تحمیل می‌کنم
مطهری در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: من تلاش می‌کنم که خودم را به تیم‌ملی تحمیل کنم و طبیعتا باید در فوتبال جنگید تا یک بازیکن به هدف‌هایش برسد. هنوز هم هدف مهم من این است که لژیونر شوم و چند برابر انگیزه دارم تا این اتفاق رخ دهد. 

 

صدرنشینی پارس جنوبی 
از مطهری در مورد صدرنشینی پارس جنوبی سوال می‌کنیم که او می‌گوید: ما الان به صدرجدول و جایگاه خودمان نگاه نمی‌کنیم و می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم. نباید به این نتایج مغرور شویم و باید دنبال هدف‌های بزرگتر باشیم تا شخصیت تیم را بالاتر ببریم. ما دنبال ارائه یک فوتبال زیبا هستیم و امیدوارم هواداران پارس را خوشحال کنیم.

 

مدعیان قهرمانی
مطهری در خصوص اینکه امسال کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد می‌گوید: صحبت کردن در این مورد زود است و من نمی‌توانم از یک تیم خاص اسم ببرم. امسال رقابت بین تیم‌ها فشرده است و باید در نیم فصل اول خیلی خوب امتیاز جمع کنیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم با شرایط خوبی بازی‌هارا ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها