کد خبر : 1457491 | 07 شهریور 1396 ساعت 07:42 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

هشتمین گسترشی به صنعت نفت می‌آید؟

در صورت توافق باشگاه نفت آبادان و گسترش فولاد برای معاوضه بهزادی کریمی و یک بازیکن گسترش، تعداد گسترشی های سابق تیم صنعت نفت به عدد هشت خواهد رسید.

هشتمین گسترشی به صنعت نفت می‌آید؟

به گزارش"ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در ابتدای فصل با به خدمت گرفتن فراز کمالوند، تغییراتی اساسی روی نیمکت خود داد. آنها که چندین فصل سعی می کردند مربیان باتجربه بیشتری را به خدمت بگیرند سکان هدایت تیمشان را به یک مربی جوان دادند.


کمالوند در ابتدای فصل از همان گسترش فولاد چهار بازیکن را به آبادان برد. لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا، محسن حمیدی و مرتضی اسدی بازیکنانی بودند که از تیم فصل قبل گسترش راهی آبادان شدند. او همچنین داوود نوشی صوفیانی را نیز از پارس جنوبی جم به تیمش آورد. این دروازه بان نیز سابقه حضور در گسترش فولاد را نیز داشته است.

 

با توافق تیم های گسترش فولاد و صنعت نفت، امید جهانبخش و مسعود ابراهیم زاده نیزمعاوضه شدند تا تعداد گسترشی های سابق تیم آبادانی با احتساب فراز کمالوند سرمربی کنونی این تیم به عدد هفت برسد.
البته باشگاه آبادانی برای معاوضه امین درویشی و فرید بهزادی کریمی نیز پیشنهادی به باشگاه تبریزی داده که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است. در صورت توافق برای این انتقال تعداد گسترشی های سابق در طلایی پوشان لیگ برتر به عدد هشت خواهد رسید.

دیدگاه‌ها