کد خبر : 1457786 | 08 شهریور 1396 ساعت 14:43 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیرمرد آرژانتینی به دنبال سهمیه پلی آف جام جهانی

ادگاردو بائوسا؛ از شکست در آرژانتین تا پیروزی در امارات

مربی آرژانتینی امارات موفق شد در یک بازی حساس در مقدماتی جام جهانی 2018 برت فن مارویک سرمربی سرشناس عربستان را مغلوب کند.

ادگاردو بائوسا؛ از شکست در آرژانتین تا پیروزی در امارات

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب و از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، تیم امارات موفق شد در یک بازی حساس دو بر یک عربستان را شکست دهد تا هم خود شانس رسیدن به پلی آف را پیدا کند و هم عربستان، یکی از رقبای سرسختش در راه صعود مستقیم به جام جهانی با مشکل مواجه کند.


ادگاردو بائوسا سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات بی شک نقش مهمی در موفقیت های اخیر تیم امارات ایفا کرده است. او از زمان حضورش روی نیمکت امارات توانسته نتایج خوبی به دست بیاورد. او از ماه می سال 2017 هدایت تیم ملی امارات را به عهده گرفت و جانشین محمدعلی، مربی ایرانی الاصل این تیم شد.


ادگاردو بائوسا در این مدت در سه بازی هدایت تیم ملی امارات را به عهده داشته است که در این سه بازی دو برد و یک مساوی به دست آمده است. تیم او در این سه بازی 7 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل خورده است.

 

1238332


تیم امارات از دو بازی مقدماتی جام جهانی که با بائوسا به میدان رفته است، یک مساوی برابر تایلند و یک برد برابر عربستان صعودی به دست آورده است.


بائوسا که در تیم ملی آرژانتین روزهای خوبی را سپری نکرد و خیلی زود از کار برکنار شد حالا در فوتبال آسیا توانایی های خودش را بیشتر نشان می دهد و امیدوار است با کسب پیروزی در بازی آینده بتواند به مرحله پلی آف جام جهانی صعود کند اتفاقی که وابسته به نتایج تیم های استرالیا، ژاپن و عربستان در بازی های باقیمانده است.

دیدگاه‌ها