کد خبر : 1457873 | 09 شهریور 1396 ساعت 00:05 | 139.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکاپوی تیم‌ها برای جذب با کیفیت‌های بدون تیم؛

اخبار و شایعات آخرین روزهای نقل و انتقالات

تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی در واپسین روزهای نقل و انتقالات ابتدای فصل به دنبال تکمیل لیست نفرات مد نظرشان هستند.

اخبار و شایعات آخرین روزهای نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه روز بیست و چهارم خردادماه نقل و انتقالات پیش فصل فوتبال ایران به طور رسمی آغاز شد؛ اما پیش از آن هم باشگاه‌های لیگ برتری فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز کرده بودند؛ اما بعد از تلاش حدود یک ماهه تیم‌ها برای گرفتن نفرات مد نظر خود، از ابتدای مردادماه جابه‌جایی زیادی اتفاق نیافتاد و تیم‌ها مسابقاتشان را پشت سر گذاشتند.


به دلیل وقفه ایجاد شده در بازی‌های لیگ برتر پیش از شروع هفته ششم و همچنین تیم‌های لیگ یکی که به فکر تقویت خود هستند، دوباره بازار نقل و انتقالات، در روزهای بسته شدن پنجره جابه‌جایی بازیکنان جدی‌تر شده و باشگاه‌هایی که ضعف‌های خود را شناسایی کردند، به دنبال خارج کردن نفرات از لیست و افزودن خریدهایشان هستند.


با توجه به مهلت نقل و انتقالات تا پانزدهم شهریورماه، تیم‌ها در زمان باقی مانده برای تعیین تکلیف نفرات‌شان در صدد جذب بازیکن و خروج نفراتی که کادر فنی از آنها رضایت ندارد یا با مصدومیت جدی مواجه شده‌اند، هستند؛ که به همین منظور با توجه به پیگیری مستمر مخاطبان "ورزش سه" درباره جابه‌جایی بازیکنان، قصد داریم در این مدت، تمام اخبار رسمی و اختصاصی را در کنار مطالب و شایعاتی که سایر رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها پیرامون این موضوع مطرح می‌کنند، روزانه در قالب یک خبر به روز رسانی کرده و به اطلاع شما همراهان برسانیم.

 

* اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی روز پنج‌شنبه، نهم شهریورماه که لحظه به لحظه در همین صفحه به روزرسانی می‌شود را در زیر مشاهده کنید:


00:37 - خبر: پیام صادقیان که با سپیدرود رشت به توافق نرسیده بود در انتقالی غیر منتظره به تیم سوپر لیگی عثمانلی اسپور ترکیه پیوست.

 


* اخبار و شایعات نقل و انتقالات روز «چهارشنبه، هشتم شهریورماه» در زیر آمده است:
17:11 - خبر: دوری دو ماهه پژمان منتظری از میادین موجب شده استقلالی‌ها برای خروج نام او تا نقل و انتقالات نیم‌فصل و اضافه کردن یک مدافع میانی تردید داشته باشند.
15:37 - خبر: وضعیت حضور فرید بهزادی‌کریمی در صنعت نفت آبادان مشخص نیست و این باشگاه اظهار نظر دقیقی راجع به ادامه همکاری با او عنوان نمی‌کند.
15:22 - خبر: سید جلال رافخایی، مهاجم سابق ملوان انزلی و خونه به خونه راهی آلومینیوم اراک شد.
13:26 - خبر: سید محسن حسینی که قبل از شروع فصل از گسترش فولاد به سپیدرود رفته بود مجددا به تیم تبریزی فصل گذشته‌اش بازگشت.
12:39 - خبر: ماتیاس چاگو، هافبک فصل اخیر فولاد خوزستان به‌عنوان بازیکن لوکوموتیو زاگرب کرواسی معارفه شد.
11:52 - خبر: محمدامین آرام‌طبع، مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس با تایید فدراسیون فوتبال دیگر سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود و با جدایی از جمع سرخ‌پوشان بازیکن آزاد است.
10:39- خبر: سامان نریمان‌جهان، امید جهانبخش و عطا زارع سه بازیکن جدید گسترش فولاد قراردادشان با این باشگاه را به ثبت رساندند.
10:16 - خبر: صبای قم با محمد رحمتی، هافبک فصل گذشته پرسپولیس و کیوان وحدانی، مهاجم سابق پارس جنوبی جم قرارداد بست.
09:27 - خبر: علی کریمی به دنبال بازگشت به سپاهان است ولی وضعیت نهایی تیم آینده او پس از بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی برابر سوریه مشخص می‌شود.
 

دیدگاه‌ها