کد خبر : 1457944 | 09 شهریور 1396 ساعت 12:05 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

گرایی: موفقیت ما زیر سایه ناکامی آزاد ماند

گلایه پدیده کشتی فرنگی از بی توجهی‌ها

فرنگی کار وزن ۷۱ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی از بی توجهی ها گلایه دارد.

گلایه پدیده کشتی فرنگی از بی توجهی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمدعلی گرایی، نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی کشتی فرنگی با کسب مدال برنز در اولین تجربه اش، به عنوان پدیده تیم ایران در این مسابقات معرفی شد.


این جوان ۲۳ ساله شیرازی بعد از گذشت چند روز از بازگشت خود، از بی توجهی ها به مدالی که کسب کرده، گلایه دارد. 


در ادامه مشروح صحبت های محمدعلی گرایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" را می خوانید.


فقط خانواده به استقبالم آمدند


بعد از بازگشت از مسابقات جهانی فقط خانواده و چند تن از دوستانم بودند که به استقبالم آمدند. هیچ خبری از مسئولان نبود. البته به این وضعیت عادت دارم چون هیچ وقت توجهی به من نکردند و از هر مسابقه ای که برگشتم، همین وضعیت بوده است. با این حال مسابقات جهانی حسابش جدا بود و فکر می کردم اتفاق دیگری رخ دهد. 


چطور جویبار برای یزدانی تعطیل شد؟


وقتی می دیدم چطور مردم و مسئولان جویبار برای حسن یزدانی شهر را تعطیل کردند، حسرت می خوردم. آنها می دانند که یزدانی با کسب مدال طلای جهان چه کار بزرگی کرده؛ اما در شیراز خبری از این توجهات نیست. به نظر می رسد اینجا مدال جهانی برایشان مهم نیست و انگار هر روز یک نفر برایشان مدال جهانی می آورد. 


موفقیت ما زیر سایه ناکامی آزاد ماند


تیم کشتی فرنگی با ترکیبی جوان در اولین تجربه خود نتیجه خیلی خوبی گرفت. ما نایب قهرمان جهان شدیم؛ اما چون آزادکاران نتیجه خوبی نگرفتند، تمام نگاهها به آن سمت رفت. هیچ کس موفقیت ما را ندید و رسانه ها نیز توجه زیادی نکردند. البته به نظرم آزادکاران هم زحمات زیادی کشیدند و با قرعه سختی که داشتند، بدشانسی هم آوردند. 


می توانستم طلا بگیرم


ما ۹ ماه در اردو بودیم و شاید هیچ کدام از تیم های دیگر به اندازه ما زحمت نکشیده بودند. من می توانستم مدال طلا بگیرم که کمی بدشانسی آوردم. تجربه اولم بود و حالا خودم را برای رقابت های بعدی آماده می کنم. اول از همه باید در انتخابی کشتی بگیرم و سپس هدفم طلای بازی های آسیایی جاکارتا است. باید در جهانی و المپیک بازهم خودم را نشان دهم چون تازه اول راه هستم. 


قدر این ۴ نفر را بدانید


در مسابقات جهانی پاریس در مجموع کشتی آزاد و فرنگی ۴ نفر مدال گرفتند. واقعا بی انصافی است اگر قدر این ۴ نفر را هم ندانند. شخصا فکر می کردم بعد از مسابقات جهانی خیلی اوضاع برای من فرق می کند؛ اما هیچ خبری نشد. هیچ کسی نیست که به ما دلگرمی بدهد.

دیدگاه‌ها