کد خبر : 1458215 | 10 شهریور 1396 ساعت 13:04 | 56.6K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی رسمی کاپیتان کره جنوبی در فرودگاه

یانگ گوان: بلیط روسیه را در ازبکستان می گیریم

کیم یانگ گوان کاپیتان تیم کره جنوبی بعد از تساوی برابر ایران گفت:« ما بلیط جام جهانی را در ازبکستان خواهیم گرفت.»

یانگ گوان: بلیط روسیه را در ازبکستان می گیریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی بعد از تساوی برابر ایران برای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه باید ازبکستان را در تاشکند شکست دهد چون در غیر این صورت معادله صعود این تیم پیچیده شده و در گروه  دیگر مسابقات به خصوص بازی ایران برابر سوریه خواهد  بود.


تیم فوتبال کره جنوی بعد از تساوی برابر ایران ، کره را به مقصد  ازبکستان ترک کرد تا برای بازی حساس روز سه شنبه آماده شود. کیم یانگ گوان کاپیتان تیم ملی کره قبل از سفر این تیم به ازبکستان در مصاحبه ای از تمام هواداران فوتبال کره عذرخواهی کرد.


او گفت:« ما برای صعود به جام جهانی به تاشکند می رویم و بلیط روسیه را از ازبکستان خواهیم گرفت.»


او از هواداران کره ای به خاطر نمایش تیم کره جنوبی برابر ایران نیز عذرخواهی کرد چرا که کره در طول بازی و با وجود ده نفره شدن تیم ایران نتوانست از دیوار دفاعی ایران عبور کند. 63000 کره ای به ورزشگاه جام جهانی سئول آمده بودند تا بعد از چهار شکست متوالی با برد ایران حضورشان در روسیه را قطعی کنند اما بازی تدافعی و حساب شده ایران همه آن ها را ناامید کرد و باعث شد تا کره بعد از نزدیک به سی سال، خطر از دست رفتن حضور در جام جهانی را لمس کند. کره هرگز جز در یک مورد نتوانست به دروازه ایران نزدیک شود.


کاپیتان تیم ملی کره در پایان بازی با ایران در اظهار نظری جالب گفت:« تعداد بالای جمعیت و سر و صدای زیاد باعث شد تا ما نتوانیم درون زمین با هم به خوبی ارتباط برقرار کنیم.» این اظهار نظر کیم یونگ گوان درباره تماشاگران در رسانه های کره و فضای مجازی خیلی زود بحث برانگیز شد و باعث شد تا او در فرودگاه و از طریق خبرنگاران درباره سخنانش عذرخواهی کند:« به هیچ وجه آن چه بعد از بازی گفتم آن طوری که تعبیر شد نبود با این حال از این اظهار نظر پشیمان هستم و از همه تماشاگران عذرخواهی می کنم.»


او همچنین گفت:« من سعی کردم توضیح بدهم که چرا مدافعان نتوانستند به خوبی در زمین با هم ارتباط برقرار کنند. من تمام شب بعد از بازی ایران نخوابیدم چون می دانستم که 60 هزارنفری که در استادیوم حضور داشتند با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.»

دیدگاه‌ها