کد خبر : 1458673 | 12 شهریور 1396 ساعت 15:46 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

چمن ورزشگاه سئول از نقش جهان اسف بارتر بود؛

طاهری: طبقه دوم به بازی پرسپولیس نمی‎رسد

مدیرعامل سپاهان می گوید که توافقات خوبی با باشگاه داشته و در یکی دو روز آینده به باشگاه جواب می دهد که البته طاهری معتقد است که به احتمال زیاد جواب او مثبت است.

طاهری: طبقه دوم به بازی پرسپولیس نمی‎رسد

محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد ماجرای دلخوری نویدکیا که با حضور این بازیکن در تمرینات خاتمه یافت، گفت: خوب موضوع نویدکیا کدورتی بود که پیش آمد ولی چیز خاصی نبود و برطرف شد. فکر می کنم این مسائل در فوتبال طبیعی باشد.


طاهری در مورد بازگشت علی کریمی به سپاهان و احتمال این انتقال می گوید: تا یکی دو روز آینده کار تمام می شود. ما به توافقات لازم دست پیدا کردیم و فقط منتظر اتمام بازی های ملی هستیم تا کریمی جواب بدهد. فکر می کنم جوابش هم مثبت باشد و امیدارم کریمی به تیم خودش بازگردد.


مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد نواقص ورزشگاه نقش جهان مثل نصب چادرها، چمن نامناسب ورزشگاه و .. و اینکه باشگاه چه تلاش هایی برای رفع این نواقص دارد، تصریح کرد: یک سری مسائل در حیطه ی وظایف ما نیست مثل برپایی چادرها و ژانراتورها و همینطور مقاوم سازی طبقه ی دوم که بر عهده ی شرکت فولاد مبارکه است. 


وی ادامه می دهد: در مورد چمن هم باید گفت همانطور که دیدید چمن ورزشگاه جام جهانی سئول خیلی اسف بارتر از چمن نقش جهان بود. در واقع یک سری مسائل فنی و آب و هوایی است که وضعیت چمن را به اینجا می کشاند. در این مورد هم جلساتی داشتیم که امیدواریم در روزهای آتی به نتایج خوبی برسد.


طاهری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار سپاهان برابر پرسپولیس که در هفته ی هفتم و به میزبانی نقش جهان برگزار می شود، طبقه ی دوم باز می شود یا خیر، خاطرنشان کرد: نه قطعا باز نمی شود، چون ما مجوز باز کردن طبقه دوم ورزشگاه را نداریم. این موضوع بر عهده ی ما نیست و بر عده ی شرکت توسعه و تجهیز است و قطعا اگر از همین حالا هم بحث مقاوم سازی صورت گیرد، برای بازی برابر پرسپولیس آماده نمی شود.

دیدگاه‌ها