کد خبر : 1458857 | 13 شهریور 1396 ساعت 15:23 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر نیس در مصاحبه با کانال پلاس مطرح کرد

افشای دلیل واقعی منتفی شدن انتقال سری به بارسا

ژان میشل سری، هافبک باشگاه نیس فرانسه دو هفته پیش در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشت.

افشای دلیل واقعی منتفی شدن انتقال سری به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا همه چیز برای انتقال «سری» مهیا بود و حتی توافق بین نیس و بارسلونا نیز نهایی شده بود که به یکباره اعلام شد بارسا از خرید سری منصرف شده است.

سری که به ژاوی آفریقا نیز معروف است، هفته گذشته در مصاحبه با موندودپورتیوو گفت که پس از منتفی شدن انتقالش به باشگاه رفته و در حضور مدیران، جنجال به پا کرده است. او معتقد بود زیاده خواهی نیس باعث منصرف شدن بارسلونا شده است.

 

 

1237610

 

 

ژان پیر ریور، مدیر باشگاه نیس اما روایتی کاملا متفاوت نسبت به سری را بیان کرد و به کانال پلاس گفت:« چهارشنبه  23 آگوست ساعت 9 صبح بود که ژولین فورنیه، مدیر ورزشی باشگاه با من تماس گرفت و گفت که خبر عجیبی دارد؛ اینکه باشگاه بارسلونا اعلام کرده است از جذب سری منصرف شده است.

هر دوی ما شگفت زده بودیم و درک نمی کردیم چرا انتقالی که قطعی بود منتفی شده است. ما شب قبلش روی 40 میلیون یورو توافق کرده بودیم. فردای آن روز بارتومئو(رئیس بارسلونا) با لحنی شرمزده با من تماس گرفت و گفت که سرمربی و اعضای کادر مدیریت ورزشی باشگاه از جذب سری منصرف شده اند و هیچ بحث مالی در میان نبوده است.

خودم را به جای سری گذاشتم و درک می کردم که از لحاظ روحی چقدر برای او هضم این قضیه دشوار خواهد بود. من هم به اندازه او از این اتفاق شوکه شده بودم.»

 

دیدگاه‌ها