کد خبر : 1459057 | 14 شهریور 1396 ساعت 16:55 | 128.1K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه برای جشن پر نشد؛

ایران –سوریه؛ زنده از آزادی

شاگردان کی روش در دیداری تشریفاتی برابر تیم ملی سوریه با انگیزه قرار خواهند گرفت.

ایران –سوریه؛ زنده از آزادی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی میزبان سوریه خواهد بود. شاگردان کی روش که صعود خود را حتمی می دانند در این دیدار تنها به دنبال حفظ رکوردهای خود هستند اما سوریه می خواهد با کسب برد برابر ایران صعود به جام جهانی را تجربه کند و دست به تاریخ سازی بزند. با حاشیه های زنده دیدار ایران و سوریه از ورزشگاه آزادی تا پایان دیدار با ورزش سه همراه باشید:

 

 

16:30- نزدیک به 2 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که اکثر آنها تلاش کردن با توجه به خلوت ورزشگاه با پناه گرفتن زیر سکوها از آفتاب تند تهران در امان باشند.
16:40-تعدادی از کادرفنی تیم ملی ایران برای بررسی شرایط رختکن ها و انتقال وسایل خیلی زودتر از اتوبوس تیم ملی در ورزشگاه حاضر شدند.
16:45- ناظر قرقیزستانی بازی در ورزشگاه حضور دارد و مسائل مربوط به بازی را تحت نظر دارد. با حضور این ناظر قرقیزستانی بر خلاف دیدارهای داخلی شاهد شلوغی در کنار زمین نیستیم.
16:46- مسئولان روابط عمومی ورزشگاه آزادی با قراردادن عکس مرحوم باباحاجی و یک دسته گل یاد و خاطره این خبرنگار مرحوم را گرامی داشتند.
16:50- حضور بدل کارلوس کی روش در ورزشگاه آزادی حاشیه ساز شد. فردی که شبیه کی روش بود در یکی از سکوهای ورزشگاه آزادی حاضر شد و هواداران برای عکس انداختن با او صف کشیدند تا ازدحام در این جایگاه ایجاد شود.

 


 

17:00- در شرایطی که قرار بود طبق برنامه ریزی از ساعت 16:30 برنامه های ویژه دیدار ایرن و سوریه آغاز شود اما هنوز این مراسم آغاز نشده است. برخی از برگزار کنندگان جشن های پیش از شروع بازی هم اکنون در کنار زمین در حال تدارک جایگاه های مخصوص خود هستند.

17:05- با نزدیک شدن به زمان شروع مسابقه تعداد حاضران در ورزشگاه در حال افزایش است. نزدیک به 5 هزار هوادار ایرانی در ورزشگاه آزادی حضور دارند. همچنین 3 جایگاه در طبقه دوم ورزشگاه همچنان به دلیل مرمت مورد استفاده قرار نگرفته و با تصمیم عوامل برگزاری بازی، جایگاه های زیرین این 3 جایگاه نیز با داربست جدا شدند تا هواداران تیم ملی سوریه در آن مستقر شوند.
17:10- رادیو ورزشگاه برنامه خود را با معرفی تیم ملی ایران آغاز کرد که با استقبال هواداران رو به رو شد. این رادیو به سبک انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای برنامه ی خود به هواداران، بازیکنان، مسئولان و البته کارلوس کی روش سلام کرد.
17:15- تعدادی از روحانیون پیش از شروع بازی با حضور در جایگاه های مختلف ورزشگاه با حاضران در ورزشگاه درباره موضوعات مختلفی گفت و گو می کنند. این افراد شال های سبز رنگی برگردن دارند.
17:20- در شرایطی که رفته رفته جایگاه مخصوص به هواداران ایران در حال پر شدن است، کمتر از 50 هوادار سوری در ورزشگاه حضور دارند.
17:25 – پرچم بسیار بزرگ تیم ملی ایران که عرض آن نزدیک به 4 جایگاه را پوشش می دهد، از سوی اعضای کانون هواداران تیم ملی به ورزشگاه آورده شد و در جایگاه های رو به روی دوربین های تلویزیونی مستقر شد تا هواداران پیش از شروع بازی از آن رونمایی کنند.
17:25- همچنین در این دقایق نزدیک به 7 نفر از اعضای کانون هواداران تیم ملی به همراه پرچم های جداگانه ایران در ورزشگاه حاضر شدند که با استقبال تماشاگران همراه شد.
17:25 - بلندگوهای ورزشگاه آزادی که در حال پخش موسیقی بودند، موسیقی عربی پخش کردند که این موضوع برای دقایقی فضای ورزشگاه را تغییر داد.
17:35 – با حضور گروه موسیقی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و نواختن سرود ملی ایران ویژه برنامه های دیدار ایران برابر سوریه آغاز شد.
17:40-محمد هوادار نابینای نساجی مازندران و عادل دوست نزدیک او که چندی قبل تبدیل به سوژه رسانه ها شده بودند، در این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و به تماشای دیدار ایران برابر سوریه خواهند پرداخت.

 


 


17:40 - مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی در جایگاه ویژه حاضر شد.
17:45- داوران ژاپنی نبرد ایران برابر سوریه وارد ورزشگاه شدند.تیم داوری ژاپنی بعد از حضور در ورزشگاه و استقرار در رختکن برای بررسی چمن و تورهای ورزشگاه وارد زمین شدند.
17:55 - نزدیک به 200 هوادار تیم ملی سوریه تا این لحظه در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.
18:00-در فاصله 90 دقیقه تا شروع مسابقه نزدیک به 10 هزار هوادار تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
18:05- با دستور ناظر قرقیزستانی مسابقه، زمین ورزشگاه آزادی آبیاری شد.
18:10 - اتوبوس تیم ملی ایران لحظاتی قبل وارد ورزشگاه آزادی شد. برخی از بازیکنان ایران به همراه کادرفنی بعد از حضور در ورزشگاه آزادی به داخل زمین چمن آمدند تا شرایط زمین را ارزیابی کنند.


 


 


18:15- ترکیب تیم ملی ایران با 3 تغییر نسبت به بازی با کره جنوبی اعلام شد. 
18:20 - با نزدیک شدن به زمان شروع مسابقه تعداد تماشاگران در حال زیاد شدن است؛ اما به نظر می رسد آزادی روز پر تماشاگری را برابر سوریه تجربه نکند.
18:35 - علیرضا بیرانوند، علیرضا حقیقی و حامد لک سه دروازه بان تیم ملی ایران به عنوان اولین بازیکنان ایران برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند. با حضور بازیکنان سکوهای ورزشگاه شروع به تشویق ملی پوشان کردند.
18:38- سه دروازه بان تیم ملی سوریه نیز برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند. در این هنگام افرادی که پرجم ایران را در اختیار داشتند، زمین مسابقه را ترک کردند؛ اما همچنان بلندگوهای ورزشگاه به پخش موسیقی مشغول است.
18:43 - بازیکنان تیم ملی ایران با لباس های آبی رنگ وارد زمین چمن ورزشگاه شدند. ملی پوشان به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند. همچنین تیم ملی سوریه نیز لحظاتی قبل از تیم ایران خود را به زمین چمن رساندند که هواداران آنها را نیز تشویق کردند.
18:44 - بازیکنان تیم ملی سوریه قصد داشتند که در کنار هواداران خود به گرم کردن بپردازند اما ناظر مسابقه آنها را به سمت جنوبی ورزشگاه منتقل کرد.
18:50 - بازیکنان ذخیره هر دو تیم در کنار بازیکنان اصلی در زمین چمن حضور دارند و به گرم کردن بدنهای خود می پردازند.
18:55 - در شرایطی که بازیکنان سوریه در حال گرم کردن بدنهای خود هستند، یکی از اعضای کادرفنی این تیم در حال مصاحبه با دوربین های تلویزیونی سوری حاضر در تهران است.
19:10 - خبرنگاران سوری نیز از این دیدار استقبال چشم گیری داشتند. نزدیک به 10 خبرنگار از کشور سوریه برای پوشش این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
19:20 - بازیکنان نیمکت نشین ایران روی نیمکت های آزادی مستقر شدند. تقریبا تمامی عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی هم اکنون رو به روی نیمکت ایران قرار دارند.
19:25 - مطابق برنامه ریزی انجام شده بازیکنان هر دو تیم ایران و سوریه وارد زمین چمن ورزشگاه شدند تا مراسم پیش از شروع دیدار را برگزار کنند.
19:25 - با وجود رایگان بودن طبقه دوم ورزشگاه اما این طبقه از ورزشگاه نیز پر نشد و هواداران استقبال چشمگیری از بازی نداشتند.
19:25 - کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از شروع بازی به استقبال ایمن حکیم سرمربی تیم ملی سوریه رفت و برخورد بسیار گرمی با او و دیگر نیمکت نشینان سوری داشت.
19:30 - دیدار ایران برابر سوریه بدون تاخیر و همزمان با دو بازی دیگر در آزادی آغاز شد.
19:30- نجفی شهردار تهران و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از حاضران در ورزشگاه هستند.
19:40- نورافکن ورزشگاه آزادی برای دقایقی خاموش شد و درست در همین دقایق بود که دروازه تیم ملی ایران باز شد.
19:42 - هواداران تیم ملی با تشویق بیرانوند تلاش کردند تا به او بعد از گل روحیه بدهند.
19:45 - هواداران سوریه که تعداد آنها از هزار نفر فراتر رفته است، در تمامی دقایق در حال تشویق تیم خود هستند.
19:50- هواداران تیم ملی با تشویق ایسلندی تلاش می کنند تا روحیه را به ملی پوشان بازگردانند.
19:52 - وقت کشی دروازه بان سوریه با عصبانیت هواداران همراه شد و حاضران در ورزشگاه او را "هو" کردند.
20:05 - دروازه بان دوم تیم ملی سوریه بعد از مصدومیت های پی در پی دروازه بان اول این تیم، پشت دروازه سوریه در حال گرم کردن خود است.
20:05 - با گذشت 30 دقیقه از شروع بازی همچنان هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

دیدگاه‌ها