کد خبر : 1459287 | 15 شهریور 1396 ساعت 14:20 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

از نصیرزاده، وثوق‌احمدی و ساکت شکایت می‌کنم

حاج‌محمدی: خروج من از لیست گسترش غیرقانونی است

مدافع گسترش، فسخ یکطرفه قراردادش را غیرقانونی می‌داند و می‌گوید از تمام عواملی که در این کار غیرقانونی دست داشته‌اند، شکایت رسمی خواهد کرد.

حاج‌محمدی: خروج من از لیست گسترش غیرقانونی است

امین حاج محمدی که بسیار از فسخ یکطرفه قراردادش توسط باشگاه گسترش فولاد عصبانی به نظر می‌رسید، در این‌باره به "ورزش سه" گفت: اول باید بگویم که امسال قانون فسخ یکطرفه قرارداد برداشته شده است و من امروز متوجه شدم که باشگاه گسترش فولاد این کار را با من کرده است که قطعا این کار غیرقانونی بوده و حق شکایت با من است.


او ادامه داد: نکته جالب این است که تا سال گذشته قانونی وجود داشت که باشگاه‌ها می‌توانستند قرارداد بازیکنشان را به صورت یک طرفه فسخ کنند؛ اما امسال این قانون برداشته شده است. نکته عجیب اینکه پارسال سازمان لیگ اجازه فسخ قرارداد به باشگاه‌ها را نمی‌داد؛ اما امسال به طرز عجیب و غیرقانونی قرارداد من فسخ شده است. 


مدافع گسترش فولاد در ادامه عوامل این اتفاق عجیب را معرفی می‌کند: از باشگاه گسترش فولاد، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه، وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و محمدرضا ساکت سرپرست پست دبیرکلی فدراسیون به خاطر این اقدام غیرقانونی شکایت می‌کنم. متاسفانه به خاطر رابطه‌ای که هوشنگ نصیرزاده در فدراسیون دارد این اقدام غیرقانونی انجام شده است. 


حاج محمدی در پاسخ به این سوال که شکایتش را به چه مرجعی ارائه خواهد داد، می‌گوید: اگر در ایران گوش شنوایی باشد قطعا به دادگاه‌های عمومی شکایت می‌کنم؛ اما در غیراینصورت شکایتم را به فیفا می‌برم که حکم فسخ یک طرفه قرارداد محرومیت از فعالیت در فصل نقل و انتقالات است. قطعا باشگاه گسترش فولاد با آن دست و پنجه نرم خواهد کرد. 


امین حاج‌محمدی در پایان گفت: فقط این را می‌گویم که فردا هر بازیکنی به جای من وارد لیست گسترش فولاد شود و برابر پرسپولیس بازی کند، این کار غیرقانونی است و با حکم کمیته انضباطی نتیجه این بازی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس می‌شود. این را گفتم تا آقایان بعدا نگویند از این موضوع خبر نداشته‌اند.

دیدگاه‌ها