کد خبر : 1459385 | 15 شهریور 1396 ساعت 19:10 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

ای کاش او می دانست چه چیزی را امضا کرده است

نصیرزاده: فسخ قرارداد حاج محمدی کاملا قانونی بود

پس از فعل و انفعالاتی که در کادر بازیکنان تیم گسترش فولاد به وجود آمد، مدیرعامل این تیم به صحبت پرداخت و در رابطه با جدایی تعدادی از بازیکنان این تیم اظهارنظر کرد.

نصیرزاده: فسخ قرارداد حاج محمدی کاملا قانونی بود

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده در رابطه با فسخ یک طرفه قرارداد امین حاج محمدی گفت: پس از تعطیلی بازی های لیگ به بازیکنانی که مورد نظر کادر فنی نبودند، گفتیم بیایند و در رابطه با موضوع جدایی با یکدیگر توافق کنیم. با امین حاج محمدی نیز سه جلسه برگزار کردیم و با یکدیگر توافق کرده بودیم که ایشان از تیم جدا شود؛ اما ما بگوییم که خود او درخواست جدایی را داده است. ما در خفا به او گفتیم از نظر فنی مورد قبول کادر فنی نیستید. تاکنون 50 میلیون تومان نیز دریافتی داشتید حالا چند برابر آن را به شما می دهیم تا توافقی جدا شوی و از طرفی با زمان باقی مانده بتوانی به یک تیم دیگر بروی، اما ایشان از جلسه دوم به بعد گفت من پول یک سال را می خواهم و در نهایت دیدید که زمان تمام شد و او دیگر نمی تواند برای تیمی به میدان برود.

 

او در رابطه با حرفهای حاج محمدی مبنی بر غیرقانونی بودن فسخ یک طرفه گفت: اتفاقا این صحبت را پیش از این نیز گفته بود؛ اما من به او گفتم شما گویا ندیدید که چه چیزی را امضا کردید، هم در قرارداد و هم در آیین نامه انضباطی آمده است که باشگاه می تواند به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند و تو هم امضا کردی و اثر انگشت زدی اما این موضوع را متوجه نشدی! خواستم قرارداد را به وی نشان دهم که گفت نمی خواهد توی گوشی ام دارم، من هم گفتم آن را به چند نفر نشان بده تا تو را راهنمایی کنند.

 

نصیرزاده ادامه داد: حتی من به او گفتم ما به تو چک می دهیم برو بانک، اگر حساب پر بود قراردادت را فسخ کن، اما بازهم او مخالفت کرد. تمام این مستندات را به فدراسیون نشان دادم که دوستان نیز با وسواس تمام دو روز روی این موضوع بحث کردند و در نهایت به صورت کاملا قانونی موضوع فسخ قرارداد را تایید کردند؛ اما حاج محمدی فدراسیونی ها را به لابی گری متهم کرد و در مصاحبه های رتوش شده اش نیز ما را متهم کرد. با توجه به اینکه ایشان برای تیم زحمت کشیده و حتی در بازی برابر سپیدرود نیز پاس گل داد می تواند بیاید و در جلسه باقی مانده مبلغش را نقدا دریافت کند.

 

مدیرعامل گسترشی ها در رابطه با جدایی کاخا نیز گفت: با همان سیستم و ادبیاتی که با حاج محمدی داشتیم با کاخا نیز روبرو شدیم؛ اما او کاملا حرفه ای برخورد کرد، کاخا اصلا زبان انگلیسی بلد نبود و متوجه دستورات تاکتیکی نیز نمی شد. علاوه بر این ها در بازی ها نیز نمی توانست با سایر بازیکنان ارتباط کلامی برقرار کند. او هر چند یک هافبک تخریبی برای حریفان محسوب می شد، اما برای ما یک طراح بود. در هرحال کادرفنی تمایلی به ادامه همکاری نداشتند و طبیعی است که اگر باشگاه بازیکنی را نخواهد، ماندن او به ضرر دو طرف است. کاخا به ما گفت خودتان حساب ها را محاسبه کنید و با وجود آنکه هنوز از ما چکی دریافت نکرد، تنها با قولی که از ما گرفت قرارداد خود را فسخ کرد.

 

او درباره رضایت باشگاه از جدایی بازیکنان جدید این تیم گفت: در این مورد تنها من یا سرمربی تیم تاثیرگذار نیستیم، من مصوبات هیات مدیره و تصمیمات کادر فنی را عملی می کنم و چون کادرفنی در کار من دخالت نمی کند، من نیز در کار آنها دخالت نمی کنم. باشگاه یک کمیته پنج نفره دارد که در رابطه با موضوع جدایی این بازیکنان تصمیم گیری و سپس اجرا کردند.

 

نصیرزاده در پایان گفت: چند توصیه برای حاج محمدی دارم، اول اینکه نسنجیده مصاحبه ای نکند؛ ما هنوز حرف های خودمان را نزدیم بنابراین بهتر است حرفه ای رفتار کنیم و بعد اینکه از این به بعد هر قراردادی که امضا می کند را حتما مطالعه کند و یا حداقل از برخی افرادی که حقوق می گیرند مشاوره بگیرد.

دیدگاه‌ها