کد خبر : 1459485 | 16 شهریور 1396 ساعت 15:56 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور 2 ملی‌پوش و نیمکت‌نشینی طارمی؛

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل گسترش فولاد

برانکو ایوانکوویچ 11 بازیکن منتخب سرخ پوشان در دیدار با گسترش فولاد را مشخص کرد.

اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل گسترش فولاد

به گزارش "ورزش سه"، در تنها دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز پنج‌شنبه به قضاوت موعود بنیادی‌فر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز مقابل هم قرار می‌گیرند.


با وجود اینکه گفته می‌شد برانکو ایوانکوویچ از پنج ملی پوش پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، وحید امیری و مهدی طارمی در ترکیب اولیه مقابل گسترش فولاد استفاده نمی‌کند و احتمال تعویض آنها وجود دارد؛ اما با این حال 2 نفر از آنها از ابتدا به میدان می‌روند.


دروازه‌بان پرسپولیس برابر گسترش فولاد، بیرانوند است و شجاع خلیل‌زاده و حسین ماهینی دو مدافع میانی این تیم در بازی امروز هستند؛ صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی حضور دارد و شایان مصلح نیز به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب حضور دارد.


یک خط جلوتر از مدافعان سرخ پوشان، کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه بازی می‌کنند و فرشاد احمدزاده و وحید امیری به ترتیب وینگرهای راست و چپ پرسپولیس مقابل گسترش هستند.


دو مهاجم پرسپولیس در این دیدار را هم علی علیپور و گادوین منشا تشکیل می‌دهند و برانکو امیدوار است با بهره‌گیری از این نفرات بتواند دوباره به پیروزی برسد و به صدر جدول برگردد.


از بین نفرات ملی‌پوش پرسپولیس سید جلال حسینی، محمد انصاری و مهدی طارمی در ترکیب قرار نگرفتند.

 

 

ترکیب پرسپولیس:
 

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا.

دیدگاه‌ها