کد خبر : 1459539 | 16 شهریور 1396 ساعت 18:45 | 75K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: همه تحت تأثیر آدرنالین هستیم!

سرمربی کروات سرخپوشان با ابراز خوشنودی بابت عملکرد تیمش و کسب جایگاه صدر جدول، در نشست خبری به سوالات پاسخ داد.

برانکو: همه تحت تأثیر آدرنالین هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که موفق شد تیمش را به برتری مقابل لوکا بوناچیچ و گسترش فولاد برساند با حضور در نشست خبری روبروی اصحاب رسانه قرار گرفت و به تشریح شرایط این جدال و پیروزی تیمش پرداخت.


برانکو ضمن تبریک عید غدیر خم از خوشنودی برای کسب این پیروزی صحبت کرد: در آستانه عید هستیم و من واقعا خوشنودم از عملکرد شاگردانم. این تبریک من به آنهاست و آنها سزاوار این پیروزى بودند. این بازى حساس بود چرا که بعد از بازى تیم ملى بود و همیشه و معمولا نه در اینجا که همه جاى دنیا وقتى ملى پوشان بازمى گردند تیم خوب نتیجه نمیگیرد.

 

وى ادامه داد: در آستانه بازى با الاهلى که بخشى از ذهن شاگردانم را درگیر کرده بود ما سزاوار این برد بودیم. ما در نیمه اول هم چندان خوب نبودیم اما شانس داشتیم. ما مى دانستیم گسترش خیلى مشکل دارد اما مطمئن هستم با حضور لوکا و کادرفنى اش به چیزى که مدنظرشان است خواهند رسید و نیاز به زمان است.  باز هم قدردانى از بازیکنانم و تشکر از هوادارانى می کنم که همه جا حامى ما هستند.

 

1239846

 

برانکو در خصوص سوالى درباره برنامه فشرده این تیم و ترافیک بازیکنان ملى پوش گفت: من موافقم که برنامه فشرده اى داریم. اکنون ٤٨ ساعت از در اختیار گرفتن بازیکنانم نگذشته است. اگر انصارى را داخل زمین گذاشتم  به خاطر نیاز تیم بود. این بازى براى ما فایده داشت و آمادگى براى جدال مقابل الاهلى بود. به همین خاطر از ملى پوشان کمترى استفاده کردیم. طارمى طى دو سال اخیر آقاى گل بوده و در ابتداى فصل در رویاى دیگرى بود و از تیم دور بود با این حال امیدوارم خیلى زود آماده تر از قبل شود.

 

وى با اعلام اینکه پیش از بازى در خصوص نیمکت نشینى طارمى با او صحبت کرده بود گفت: من به طارمى گفتم امروز پیش بینى کردم ٢٥ دقیقه به تو بازى دهم. انتظارم این بود که با حضورش روند بازى مثبت تر شود. طبیعى است که منشا و علیپور را آوردیم به این خاطر که عدم حضور طارمى چندان دردناک نباشد. قبلا هم گفتم طارمى بهترین گلزن لیگ و بهترین بازیکن لیگ در دو فصل اخیر بوده است.

 

برانکو با تقدیر از نیمکت تیمش گفت : با حضور شجاع، شایان ، منشا، بشار و سیام نیمکت ما خیلی قدرتمند شده است و دست مان اینقدر باز است که مى توانیم بهترین تصمیمات را بگیریم  و شرایط کاملا فوق العاده است. اگر واقعیت را در نظر بگیریم نیمار از بارسلون رفته و آنها اکنون خوب بازى نمى کنند، بهترین بازیکن همیشه بهترین است. منشا بازیکن جدیدمان است و نیاز به فرصت است تا به فلسفه ما عادت کند و امروز هم شانس هاى خوبى داشت.

 

برانکو با اشاره به اخراج کریم باقرى در خصوص دلیل آن گفت: به نظرم به کمک داور اعتراض کرد بابت خطایى روى فرشاد احمدزاده  که نادیده گرفته شد و استحقاق اخراج را نداشت. همه ما هیجان زده مى شویم و تحت تاثیر آدرنالین هستیم و من هم اعتراضاتى داشتم.

 

 

دیدگاه‌ها