کد خبر : 1459722 | 17 شهریور 1396 ساعت 16:42 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت باشگاه

سیمئونه: به این دلیل با اتلتیکو تمدید کردم

باشگاه اتلتیکو مادرید چند روز پیش اعلام کرد که با دیگو سیمئونه بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده و این مربی آرژانتینی تا 2020 هدایت روخی بلانکوس را بر عهده خواهد داشت.

سیمئونه: به این دلیل با اتلتیکو تمدید کردم

به گزارش "ورزش سه"، سیمئونه پس از 7 سال هدایت اتلتیکو، از این حیث پر دوام ترین مربی در لالیگا محسوب می شود.

سیمئونه پس از بازدید از ورزشگاه واندا متروپولیتنا (وررزشگاه جدید اتلتکیومادرید) با سایت باشگاه مصاحبه کرد و درباره وضعیت تیم و تمدید قراردادش صحبت کرد.

 

 

1239971

 

 

سرمربی اتلتیکومادرید پس از پایان لالیگا به هوادارانش گفت‌ که در این تیم خواهد ماند چون باشگاه آینده دارد. سیمئونه در این رابطه گفت:« چون این موضوع را احساس کردم چنین جملاتی را به هواداران گفتم. باشگاه از سال 2011 پیشرفت زیادی کرده است (شروع مربیگری سیمئونه در اتلتیکو). همیشه بر این باور هستم که تیم بهتر و به قدرتش افزوده می‌شود.

خیلی از افراد به من می‌گفتند دوباره با اتلتیکو قراردادم را تمدید می‌کنم، باز هم مشکلاتی خواهیم داشت و فصل خوبی را پشت سر نخواهیم گذاشت؛ اما من به این سخنان اعتقادی ندارم. همیشه به باشگاه باور داشته‌ام، چون آن را می شناسم و همیشه به بازیکنانی که در اختیار دارم اعتقاد داشتم. به همین خاطر هر سال پیشرفت می‌کنیم. در این تیم بازیکنان بزرگی حضور دارند که با اشتیاق فراوان بازی می‌کنند. آنها با وجود جوانی اکنون با تجربه شده‌اند و مانند دیگر بازیکنان بزرگ بازی می کنند. این موضوع به من انگیزه و اشتیاق می‌دهد، به همین خاطر تصمیم گرفتم در اتلتیکو بمانم.»

 

سرمربی آرژانتینی درباره چالش‌های پیش رو گفت‌: همیشه چالش‌ها را دوست داشتم به خصوص زمانی که برخی‌ها می گفتند من نمی‌توانم در این باشگاه موفق باشم. حضور در یک باشگاه به عنوان سرمربی یا یک بازیکن در طی سال‌های متمادی کار خیلی سختی است؛ اما من بر این باور نیستم. اگر بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دهند و بهترین بازی‌های‌شان را برای باشگاه انجام دهند تنها کاری که سرمربی باید  انجام دهد این است که نتایج بهتری کسب کند. زمانی که این شرایط فراهم شود ماندن در یک باشگاه کار سختی نیست. از داشتن چنین بازیکنانی خوشحالم.»

 

اتلتیکومادرید به علت محرومیت توسط فیفا نتوانست تابستان امسال با بازیکنی قرارداد امضا کند.

سیمئونه در این باره گفت:« اگر من را در شرایطی قرار می دادند و می گفتند آنتوان گریزمان، سائول نیگوئس و کوکه خواهند رفت و در مقابل بودجه زیادی خواهیم داشت و می‌توانیم با بازیکنان جدیدی قرارداد امضا کنیم؛ اما نمی توانیم این سه بازیکن را در اختیار داشته باشیم، بدون شک گزینه نخست را انتخاب می کردم، چون آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند.

زمانی که بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار دارید امکان پیشرفت وجود دارد. زمانی که متوجه شدم امکان امضای قرارداد با بازیکنی در تابستان امسال وجود ندارد، تنها یک خواسته از باشگاه داشتم. از آنها خواستم هیچ بازیکنی اتلتیکو را ترک نکند و این اتفاق افتاد. به همین خاطر باهم  ادامه‌ خواهیم داد و هر یک در جایگاه خود برای  رسیدن به هدف اصلی تلاش خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها