کد خبر : 1459839 | 18 شهریور 1396 ساعت 13:05 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش نافرجام گلر برزیلی سپاهان برای گلزنی

لی اولیویرا گلر برزیلی تیم سپاهان را می توان مقصر اصلی ثبت تنها گل دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان دانست.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان لیگ هفدهم را با غیبت دو گلر اصلی خود به دلیل مصدومیت آغاز کرد و تاوان آن را در دیدار برابر پدیده هم پرداخت تا به شدت جای خالی اولیویرا در چارچوب دروازه این تیم احساس شود.


نمایش خیره کننده لی اولیویرا در بازگشت از مصدومیت با اولین پیروزی و البته تنها پیروزی طلایی پوشان تا اینجای فصل در ورزشگاه فولادشهر و در دربی اصفهان همراه شد تا هواداران سپاهان از اینکه بار دیگر یک گلر مطمئن را در چارچوب دروازه خود می بینند، خوشحال باشند.

 

1240070


اما در دیدار برابر صنعت نفت نقطه قوت تیم زلاتکو کرانچار که در دو دیدار قبلی برابر ذوب آهن و سپیدرود موفق به ثبت دو کلین شیت پیاپی شده بود، روی شوت کرار واکنش ضعیفی ارائه داد تا توپ که به محوطه جریمه برگشته بود، با ضربه مگنو باتیسا هموطن برزیلی اش به تک گل بازی بدل شود.

 

1240071


لی در ثانیه های پایانی دیدار برابر صنعت نفت دروازه اش را رها کرد تا شاید بتواند روی ضربات ایستگاهی بازی را به تساوی بکشد و اشتباه خود را چبران کند، اما سپاهان که این روزها به شدت در خط حمله با مشکل گلزنی مواجه شده، حضور لی هم نتوانست کمکی برای حل مشکل باشد و حالا لی باید چشم انتظار دیدارهای بعدی باشد تا خاطره تلخ اشتباه برابر صنعت نفت و کنار رفتن از جام حذفی را فراموش کند.


عکس از شهرام شریفی

دیدگاه‌ها