کد خبر : 1459887 | 18 شهریور 1396 ساعت 16:23 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم ورزشگاه امام رضا شکسته می شود؛

منتخب مشهد و کربلا برای افتتاح ورزشگاه مدرن مشهد

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی می گوید که روز 25 شهریورماه ورزشگاه امام رضا با برگزاری بازی دوستانه میان منتخب مشهد و کربلا افتتاح می شود.

منتخب مشهد و کربلا برای افتتاح ورزشگاه مدرن مشهد

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه امام رضا اسفندماه سال گذشته به صورت رسمی و بدون اینکه مسابقه فوتبالی درآن برگزار شود، افتتاح شد. این ورزشگاه قرار بود در لیگ هفدهم میزبان دو مشهدی باشد، اما در نهایت به دلایلی نظیر مشکل عبور و مرور، آماده نبودن برخی امکانات سخت افزاری نظیر نیمکت ها ، مخالفت شورای تامین و ... که از سوی مسئولین استان خراسان رضوی اعلام می شد، شرایط میزبانی برای دو نماینده مشهد در لیگ برتر فراهم نشد و باز هم ورزشگاه ثامن که شرایط مناسبی ندارد و از مشهد هم فاصله دارد، میزبان بازی های دو تیم شد.


اما به نظر می رسد سرانجام 7 روز دیگر و در تاریخ 25 شهریور ماه با برگزاری دیدار دوستانه میان منتخب مشهد و کربلا شاهد انجام یک بازی فوتبال در این ورزشگاه مدرن و افتتاح آن باشیم؛ اتفاقی که فوتبالدوستان و به خصوص هواداران دو نماینده شهر مشهد مدت ها است که انتظار آن را می کشند.


محمد مهدی برادران  درباره افتتاح ورزشگاه امام رضا مشهد می گوید:  در ابتدا باید از زحمات  مدیر کل سازمان ورزش آستان قدس رضوی تشکر کنم که از زمان قبول مسئولیت نشست های مختلفی را برای افتتاح ورزشگاه امام رضا با محوریت هیئت فوتبال استان برگزار کرد. اصلاحاتی که براساس استاندارد سازی مدنظرمان بود، انجام شد.


او ادامه می دهد: صندلی گذاری، نصب نیمکت ها، تفکیک حصارها جزء مهم ترین مواردی است که در ماه های اخیر انجام شد. پس از روی کار آمدن هاشمی جواهری نشست های مختلفی را در کمتر از 2 ماه برگزار کردیم و در نهایت قرار شد 25 شهریور برای افتتاح این ورزشگاه دیدار دوستانه ای بین منتخب مشهد و منتخب کربلا و نجف برگزار شود.


برادران درباره دیدار منتخب مشهد و کربلا و بازیکنانی که ترکیب دو تیم را تشکیل خواهند داد، عنوان می کند: طبق صحبتی که با رضا مهاجری و اکبر میثاقیان داشتم، قرار است بازیکنان تیم منتخب مشهد از تیم های پدیده و سیاه جامگان انتخاب شوند. البته عوامل اجرایی فردا(یک شنبه) به ورزشگاه امام رضا می روند و آخرین شرایط برگزاری این دیدار را بررسی می کنند. پس از بازی های هفته ششم لیگ برتر قرار است تمرین تیم منتخب مشهد برگزار شود. طبق مکاتبات انجام شده نماینده تیم منتخب کربلا در نشستی که دوشنبه هفته جاری برای برگزاری بازی انجام می شود شرکت می کند. به احتمال فراوان بازیکنان این تیم هم تا پایان هفته به مشهد می آیند.


برادران همچنین اعلام کرده که به دلیل اینکه انجام بازی ملی برای بازی افتتاحیه ورزشگاه میسر نشده و به خاطر اینکه قبل از محرم و صفر جشن افتتاحیه را بگیریم تصمیم گرفتیم که با بازی منتخب مشهد و کربلا این کار را انجام دهیم.


با این وصف به نظر می رسد که سرانجام اینبار هواداران مشهدی می توانند یک بازی فوتبال را در ورزشگاه مدرن شهرشان که تا چند ماه پس از افتتاح همچنان بدون استفاده مانده است، را تماشا کنند.

دیدگاه‌ها