کد خبر : 1459917 | 18 شهریور 1396 ساعت 19:51 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

نجات ملوانان از سپیدرود

سپیدرود ١ ملوان ٣؛ بندرنشینان فاتح ال گیلانو

شاگردان نادر دست نشان موفق شدند پس از ١٢٠ دقیقه با حساب سه بر یک از سد حریف خود بگذرند و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برسند.

سپیدرود ١ ملوان ٣؛ بندرنشینان فاتح ال گیلانو

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم های ملوان و سپیدرود یکی از حساس ترین دیدارها را برگزار خواهند کرد، دیداری که باز هم کری بین هواداران دو تیم گیلانی را داغ کرده بود.

 

سپیدرود رشت - ملوان بندرانزلی؛ ورزشگاه شهید عضدی رشت؛ ساعت ١٨

داور: سیدمهدی سیدمهدی    کمک ها: علیرضا ایلدرم، رحیم شاهین

سپیدرود رشت: سید محمد حسینی،سید هادی موسوی،احمد آهی،رضا الماسخاله(٥٦ میعاد یزدانی)،مهرداد جماعتی،میثم فردوسی(٦٦ غلامرضا رضایی)،توحید غلامی،پویا نزهتی،حسین کعبی،عماد میرجوان،حسین ابراهیمی
سرمربی: علی نظرمحمدی

ملوان بندرانزلی: حجت صدقی،مهیار زحمتکش،مهدی کربلایی،صائب محبی،وحید حیدریه،امین جهان کهن،پوررحمت الله(٥٣ شهریار مقانلو)،پژمان نوری،سینا دست نشان(١١٦ محمدرضا نقدی پور)،بابک مرادی،حسین شنانی(٥٣ ایمان باصفا)
سرمربی: نادر دست نشان

 

کارت زرد:  امین جهان کهن (٢٢) از ملوان، پژمان نوری (٣٨)، حجت صدقی (٦٥) از ملوان
سیدهادی موسوی (٤٢)، میعاد یزدانی (٩٢) از سپیدرود

 

شرح گل:

سپیدرود ٠ ملوان ١(پژمان نوری، دقیقه ٣١) : ضربه ایستگاهی ملوانی ها پشت محوطه جریمه را کاپیتان باتجربه این تیم سوی دروازه حریف زد و به زیبایی اولین گل بازی را برای سپیدپوشان به ثمر رساند.

 

سپیدرود ١ ملوان ١ (دقیقه ٨٧، حسین ابراهیمی) : در حالی که بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد خطای زحمت کش روی نزهتی یک ضربه پنالتی برای سپیدرودی ها به ارمغان آورد و ضربه حسین ابراهیمی بر خلاف جهت صدقی گل تساوی بازی را به وجود آورد.

 

سپیدرود ١ ملوان ٢ (دقیقه ٩٩، بابک مرادی) : ضربه پنالتی که بابک مرادی روی خطای آهی به دست آورده بود را خلاف جهت حسینی وارد دروازه سپیدرود کرد.

 

سپیدرود ١ ملوان ٣ (دقیقه 118، محمدرضا نقدی پور) : پاس در عمق بابک مرادی به  محمد رضا نقدی پور باعث شد تا وی با مدافعین سپیدرود تک به تک شود و با شوتی زیبا دروازه حریف را باز کند.

 

دقایق حساس:
دقیقه 2 - ضربه ایستگاهی پویا نزهتی از پشت محوطه جریمه ملوان با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 5 - حرکت مهرداد جماعتی به داخل محوطه جریمه تیم ملوان باعث شد تا در داخل محوطه توپ به حسین ابراهیمی برسد که توپ حسین ابراهیمی با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه ١٥ - ارسال سینا دست نشان با ضربه بازیکنان ملوان همراه شد اما مدافعین سپیدرود توپ را برگشت دادند.
دقیقه ٢٠ - حرکت انفجاری نزهتی از قلب دفاع ملوانی ها باعث شد تا وی از  محوطه جریمه حریف عبور کند و ضربه خود را از زاویه بسته راهی دروازه کند اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ٢٥ - ارسال کرنر از پژمان نوری را مدافعین سپیدرود با ضربه سر برگشت دادند.

دقیقه ٣٨ - ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی به داخل محوطه جریمه ملوان را مهدی کربلایی دفع کرد.
دقیقه ٤٠ - ضربه کرنر حسین ابراهیمی را پژمان نوری از داخل محوطه جریمه دفع کرد.
دقیقه ٤٤ - ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه را پژمان نوری به وحید حیدریه پاس داد اما او نتوانست در محوطه جریمه توپ را کنترل کند.

دقیقه ٤٦ - ضربه کرنر حسین ابراهیمی را پژمان نوری از داخل محوطه جریمه برگرداند.
دقیقه ٥٨ - مهرداد جماعتی از جناح راست ملوان ارسال کرد که ضربه ارسالی او را پویا نزهتی گرفت و ضربه پویا نزهتی به بازیکنان ملوان برخورد کرد و توپ برگشتی را حسین کعبی با شوتی سنگین روانه دروازه ملوان کرد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه ٦٠ - ارسال کرنر از سوی پژمان نوری را شهریار مقانلو با ضربه سر به سوی دروازه سپیدرود روانه کرد که ضربه او را حسینی مهار کرد.
دقیقه ٦٣ - بابک مرادی از جناح راست نفوذ و یک ارسال کرد که توپ وی را شهریار مقانلو شوت کرد که حسینی به زیبایی توپ وی را مهار کرد.
دقیقه ٦٥ - هادی موسوی می توانست در این دقیقه دروازه ملوانان را باز کند اما ضربه وی با برخورد به مدافع این تیم به کرنر رفت.
دقیقه ٦٨ - ارسال ضربه ایستگاهی میعاد یزدانی در محوطه جریمه توسط مدافعین ملوان دفع شد.
دقیقه ٧٠ - شوت حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه در داخل محوطه به بازیکنان ملوان برخورد کرد.

دقیقه ٧٥ - ضربه کرنر ارسالی حسین ابراهیمی را مدافعین ملوان از داخل محوطه جریمه این تیم دفع کردند.
دقیقه ٧٦ - پاس  نفوذ و ارسال بابک مرادی از سمت راست سپیدرود، را صایب محبی به سوی دروازه سپیدرود نواخت که ضربه وی به کرنر تبدیل شد.
دقیقه ٨٠ - بابک مرادی بعد از حمل توپ وارد محوطه جریمه سپیدرود شد و پاس او به سینا دست نشان رسید که توپ دست نشان را در استانه دروازه، حسین کعبی بیرون آورد.
دقیقه ٩٠ - سینا دست نشان و صائب محبی با یکدیگر چند پاس رد و بدل کردند که ضربه نهایی را صائب محبی زد که توپ او با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

بهترین بازیکن:
پژمان نوری در این دیدار نشان داد هنوز هم دود از کنده بلند می شود، رهبر ملوانان در این دیدار علاوه بر به ثمر رساندن یک گل زیبا، به خوبی توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد و بارها با حرکات خود آهنگ بازی تیمش را تغییر دهد.

 

حاشیه:

*از ساعاتی پیش از آغاز دیدار، هواداران سپیدرودی خود را به ورزشگاه عضدی کشاندند.
*بلیت فروشی این دیدار از ساعت ١٤ آغاز شد.
*به دلیل آنچه عدم امنیت سکوهای ورزشگاه عضدی عنوان می شود سکوهای زیادی خالی مانده و به همین دلیل هواداران نمی توانند به آن قسمت راه پیدا کنند.
*پس از باز شدن درب ورزشگاه هواداران حاضر، خیلی سریع سکوها را اشغال کردند.
*به دلیل کمبود جا تعداد زیادی از هواداران در کنار فنس ها ایستاده به تماشای بازی پرداختند.
*بازی راس ساعت ١٨ آغاز شد.
*در دقیقه سیزدهم بازی و به دلیل مصدومیت مهاجم ملوانان بازی برای دقایقی متوقف شد.
*هادی تأمینی، بازیکن - مربی سپیدرودی ها که سابقه بازی در انزلی را دارد از روی سکوها این بازی را تماشا میکند.
*حسین کعبی و پژمان نوری، کاپیتان های دو تیم هستند که سال ها سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه خود دارند و در این دیدار نیز از ابتدا به میدان رفتند و هر دو بازیکن را می توان از بهترین های نیمه اول دانست.

دیدگاه‌ها