کد خبر : 1460110 | 19 شهریور 1396 ساعت 14:25 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت بحرانی زودهنگام برای قهرمان اروپا و اسپانیا!

هنوز سه هفته از شروع لالیگا نگذشته است که رئال مادرید وارد وضعیت خطر شده است.

وضعیت بحرانی زودهنگام برای قهرمان اروپا و اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها فصل را با فتح سوپرکاپ اروپا و اسپانیا شروع کردند. آنها من یونایتد و بارسلونا را از سر راه برداشتند تا با دو جام ارزشمند، پای به فصل جدید بگذارند.  لالیگا هم برای رئال با برتری 0-3 در زمین دپورتیوو به خوبی آغاز شد؛ اما سپس دو تساوی خانگی متوالی برابر والنسیا و لوانته باعث شد رئال پس از 17 ماه، 4 امتیاز از دشمن قدیمی، بارسلونا عقب بیفتد.

 

شاید تنها چیزی که می توانست بارسای بحران زده و ویران از لحاظ روحی را در شروع لالیگا ریکاوری کند، همین نتایج ضعیف رئال بود. بلوگرانا با سه پیروزی متوالی، با 9 امتیاز، 9 گل زده و بدون گل خورده حالا در صدر لالیگا قرار دارد و رئال را در 4 امتیازی خود می بیند. بارسایی که در فصل نقل و انتقالات با از دست دادن نیمار و عدم جذب کوتینیو و دی ماریا ناکام مطلق لقب گرفته بود، حال به شرایط روحی کاملا مساعدی دست یافته است.

 

 

1240152

 

 

در سوی دیگر رئال مادرید که غیبت رونالدو و یک مهاجم مرکزی تمام عیار مثل موراتا را در هفته های اخیر به وضوح حس کرده، هفته بعد باید به زمین سوسیدادی برود که فصل را بسیار خوب آغاز کرده است. رئال در این بازی نه تنها رونالدو، که مارسلو و کریم بنزما را هم در اختیار ندارد.

هرگونه لغزش دیگر از رئال و از دست دادن امتیار ممکن است باعث افزایش فاصله با بارسلونا شود و این به معنای بحرانی شدن شرایط رئال در همین ابتدای فصل باشد.

 

رئال چهارشنبه در زمین خود میزبان آپوئل در هفته اول لیگ قهرمانان است و رونالدو نیز در این بازی حاضر خواهد بود؛ ولی مشکل اصلی کهکشانی ها، بازی با رئال سوسیداد است؛ دیداری که در آن محکوم به کسب سه امتیاز خواهد بود؛ با وجود اینکه غایبان پرتعداد و سرشناسی برای آن مسابقه دارد.

دیدگاه‌ها