کد خبر : 1460265 | 20 شهریور 1396 ساعت 09:23 | 35.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان پرسپولیس در گفتگو با سایت afc 

حسینی: پول نداریم؛ اما بهترین طرفداران را داریم

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این بار به سراغ کاپیتان پرسپولیس رفت تا در آستانه بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با این بازیکن سرشناس گفتگویی داشته باشد.

حسینی: پول نداریم؛ اما بهترین طرفداران را داریم

به گزارش "ورزش سه"، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدای گزارش خود در خصوص مدافع ملی پوش و کاپیتان پرسپولیس آورده است: «سیدجلال حسینی به روحیه جنگندگی پرسپولیس و حمایت گسترده از این تیم به عنوان دلایل  موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا در آستانه تقابل سه‌شنبه شب سرخپوشان برابر الاهلی عربستان در بازی برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به طور مشخص اشاره کرد».


در ادامه آمده است: «کاپیتان پرسپولیس در بازی رفت دو تیم که ماه گذشته برگزار شد، غایب بود، دیداری که نماینده ایران با جبران گل‌های خورده در مسقط نتیجه را به تساوی 2 بر 2 کشاند و حالا مدافع پرسپولیس در بازی برگشت که قرار است در ابوظبی برگزار شود، به ترکیب تیمش باز می‌گردد به امید این که تیمش را به اولین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا سوق دهد».


سایت afc مدعی شد: «پرسپولیس همین حالا هم بهترین عملکرد خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را پس از رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با برتری یک بر صفر برابر لخویای قطر در بازی برگشت از مرحله قبل لیگ قهرمانان آسیا که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با همین نتیجه پیروز شد، به ثبت رسانده است». 


در این گزارش نویسنده با اشاره به آماری که کاپیتان سرخپوشان در این فصل از رقابت ها از خود برجا گذاشت، آورده است: «آمار سیدجلال حسینی در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا: 611 دقیقه بازی/ 292 ضربه به توپ/ 73 درصد دقت پاس/ 27 پوشش توپ/ 18 پیروزی در دوئل‌های تن به تن/ حضور در 3 کلین‌شیت تیمش است که عملکردی درخشان نشان می دهد»>

 

1240461


سایت کنفدراسیون سپس به سراغ سیدجلال حسینی رفت و در آستانه بازی برگشت با الاهلی با او گفتگویی انجام داد.« ما، بین ثروتمندترین باشگاه‌های آسیایی نیستیم؛ به خصوص در مقایسه با باشگاه‌های حوزه خلیج فارس؛ اما شکی نیست که ما بزرگترین منبع هواداران را داریم و پرسپولیس بهترین پشتیبانی هوادارانش را در آسیا دارد؛ به خاطر همین حمایت می‌جنگیم. این به ما انگیره زیاد و عزمی راسخ می‌دهد تا مطمئن شویم که می‌توانیم نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کنیم. این چیزی است که همیشه سعی در انجام آن داریم و به سعی و کوشش‌مان در این راه ادامه خواهیم داد. ما پول نداریم اما بهترین هواداران دنیا را داریم».


در پایان گزارش سایت afc آمده است: «حسینی که بیش از 100 بازی برای تیم ملی ایران انجام داده و عضوی از این تیم است که صعودش را به جام جهانی سال آینده را قطعی کرده، در حال حاضر دومین مقطع حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کند. مدافع تیم ملی بین سال‌های 2012 تا 2014 در پرسپولیس بود، سپس راهی الاهلی قطر شد و در سال 2015 با نفت تهران قرارداد امضا کرد. تنها پس از یک فصل حضور در لیگ برتر ایران، حسینی به پرسپولیس بازگشت و به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران در اوایل سال میلادی جاری کمک کرد. پرسپولیس که در قاره آسیا عملکردی تأثیرگذار داشته، با صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آن هم برای چهارمین بار، موفق به شکست لخویا شد تا جدالی غیر قابل پیش بینی را با الاهلی در مرحله یک‌چهارم نهایی برگزار کند».

دیدگاه‌ها