کد خبر : 1460311 | 20 شهریور 1396 ساعت 14:53 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

الاهلی قدرتمند است؛ اما بازیکنان خطرناکم را از یاد نبرید

برانکو: تا آخرین ثانیه برای هدف‌مان می‌جنگیم

سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و به تشریح شرایط سرخپوشان در دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان پرداخت.

برانکو: تا آخرین ثانیه برای هدف‌مان می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در دیدار رفت توانست از شکست دو بر صفر، تساوی دو بر دو را کسب کند، اکنون امیدوار است در جدال برگشت بتواند تیمش را برای عبور از این مرحله کمک کند. سرمربی کروات سرخپوشان که احتمالا سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت.


برانکو ایوانکوویچ در ابتدای صحبت‌های گفت: این دومین دیدار ما مقابل الاهلی است و ما به حریف احترام می‌گذاریم و می‌دانیم حریف خطرناکی است اما ما می‌خواهیم برنده شویم.

 

وی با اشاره به شرایط تیمش گفت: الاهلی در کنار الهلال و النصر جزو برترین تیم‌های عربستان است. اما با هیجان و انگیزه بالایی به دنبال برتری هستیم. من تمام نکات را به بازیکنان گفته‌ام و اکنون آنها هستند که در زمین برنده بازی را مشخص می‌کنند.

 

سرمربی کروات سرخپوشان در واکنش به سوالی در خصوص نتیجه بازی رفت و اینکه آنها توانستند شکست را با تساوی تغییر دهند، گفت: شما در خصوص مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان صحبت می‌کنید. آنها بازیکنان خطرناکی دارند و ما کاملا شناخت داریم. آیا شما هم می‌دانید که ما بازیکنان خطرناکی داریم؟ ما شش بازیکن ملی‌پوش داریم و دیگر بازیکنان ما نیز قابلیت بالایی دارند. همه آماده هستند و اکنون نتیجه بازی غیرقابل پیش بینی است و هر دو تیم شانس برابری دارند. اینکه بخواهید برنده و بازنده را پیش بینی کنید عجیب است.

 

برانکو در ادامه با گلایه بابت برگزاری این بازی در کشور ثالث گفت: اگر پرسپولیس جدال رفت را در آزادی و الاهلی نیز اکنون در جده بازی می‌کردند،با توجه به طرفداران پرشمار دو تیم بازی جذاب تری را شاهد بودیم. ما برای هواداران‌مان بازی می‌کنیم و رضایت آنها بخشی از احساس رضایت ماست. اکنون دور از طرفداران به عنوان حامی و پتانسیل اصلی تیم کار سخت است.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه پیش از این شما از برتری تیم مقابل الاهلی حرف زده‌اید و آیا به این مساله ایمان دارید گفت: ما برای پیروزی خواهیم جنگید و این نه تنها خواسته ما که تمام ملت ایران و خصوصا طرفداران پرسپولیس است. اولین بار است در خصوص الاهلی حرف می‌زنیم. در مورد این بازی همه چیز را می‌دانم. کار سختی پیش رو داریم و ما در بازی رفت توانستیم به بازی برگردیم و این نشان دهنده انگیزه و روحیه بالای بازیکنان برای هدفی است که پیش رو داریم. الاهلی مربی خوبی دارد که در دیناموکیف حضور داشته و کار سختی پیش روی ما قرار دارد. در فوتبال هیچ غیرممکنی وجود ندارد و ما تا ثانیه آخر برای هدف مان خواهیم جنگید.

 

 

دیدگاه‌ها