کد خبر : 1460363 | 20 شهریور 1396 ساعت 15:56 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرود رسمی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال معرفی شد

به من نشان بده چگونه گل زده می شود

کمتر از یک ماه به آغاز رقابت های جام جهانی زیر 17 سال مانده است. این رقابت ها در کشور هند و با حضور 24 تیم و البته تیم ملی نوجوانان ایران برگزار خواهد شد.

به من نشان بده چگونه گل زده می شود

به گزارش "ورزش سه"، امروز سرود رسمی رقابت های جام جهانی زیر 17 سال جهان رسما معرفی شد. این مسابقات 25 روز دیگر در کشور هند با حضور 24 تیم از 5 قاره جهان آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران نیز با صعود به مرحه نهایی در این رقابت ها حاضر خواهد بود.


«به من نشان بده چگونه گل زده می شود»
هندی ها که فرهنگ و زندگی شان با موسیقی عجین شده است، برای این مسابقات یک سرود رسمی به نام «Kar Ke Dikhla De Goal» آماده کرده و امروز از آن رونمایی کردند. آمیتا باتاچریا خواننده و ترانه سرای سرشناس بالیوود و هند، شاعر و نویسنده سرود رسمی این بازی ها است. این سرود را پریتام چاکرابورتی آهنگساز مطرح موسیقی راک و مدرن هندی ساخته است. معنای این سرود به انگلیسی می شود:« SHOW ME HOW TO SCORE A GOAL» که فارسی آن «به من نشان بده چگونه گل به ثمر می رسد». در ساخت این سرود هنرمندان مطرحی از موسیقی هند مانند سونیدی جهان، نیتی میهان، بابول سوپریو، شان، پاپون، میکا حضور دارند و آبیشان باچان خواننده و بازیگر بالیوودی نیز به عنوان خواننده رپ در این سرود همکاری کرده است. این ترکیب از حضور هنرمندان سرشناس هندی و سبک کاری آن ها نشان می دهد که هدف این موسیقی مخاطبان جهانی هستند. در ویدئوی ساخته شده برای این موسیقی تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان هندی بازی کرده اند.


 24 تیم در 6 گروه
24 تیم از 5 قاره جهان در رقابت های جام جهانی زیر 17 سال هند حضور دارند. هند به عنوان میزبان بازی ها یکی از تیم های حاضر در این مسابقات است. از قاره آسیا 4 تیم ایران، عراق، ژاپن و کره شمالی، از قاره آفریقا 4 تیم غنا، نیجریه، گینه و مالزی، از امریکای مرکزی و کونکاکاف 4 تیم هندوراس، کاستاریکا، مکزیک و ایالات متحده ، از آمریکای جنوبی 4 تیم شیلی، برزیل، کلمبیا و پاراگوئه، از اقیانوسیه دو تیم کالدونیای جدید و نیوزلند و از قاره اروپا 5 تیم انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ترکیه در این مسابقات حضور دارند.


ایران در گروه سوم
تیم ملی نوجوانان ایران در گروه C رقابت های جام جهانی نوجوانان با تیم های آلمان، گینه و کاستاریکا همگروه است. تیم ملی ایران در اولین مسابقه اش در جام جهانی زیر 17 سال روز شنبه پانزدهم مهرماه باید به مصاف تیم ملی گینه برود. تیم ملی گینه در مسابقات قهرمانی آفریقا زیر 17 سال به مقام سوم مسابقات رسیده است. دومین بازی تیم ملی ایران روز هجدهم مهر و برابر تیم ملی آلمان خواهد بود. تیم ملی ایران در آخرین بازی خود روز 21 مهرماه ماه به مصاف تیم ملی کاستاریکا خواهد رفت. مسابقات تیم ملی ایران در این مرحله از رقابت ها در استادیوم جواهر لعل نهرو در شهر گوآ برگزار می شود.


شش شهر هند میزبان مسابقات
شش شهر کشور هند میزبان مسابقات جام جهانی زیر 17 سال هستند. شهرهای گواهاتی، بمبئی، گوآ، کوچی، کلکته و دهلی نو، شش شهری هستن که مسابقات در آن برگزار می شود و تیم ملی ایران در مرحله گروهی در شهر گوآ به مصاف حریفانش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها