کد خبر : 1460416 | 20 شهریور 1396 ساعت 20:22 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پهلوان زاده: نتوانستیم به تعهداتمان عمل کنیم

رئیس فدراسیون شطرنج در مورد مشکلات اخیر این فدراسیون گفت: قرار بود ۱۲۰ هزار دلار هزینه‌های رقابت‌های جهانی شطرنج زنان را فدراسیون از طریق اسپانسر تأمین کند که ‏متاسفانه این اتفاق نیفتاد و دچار مشکل شدیم.

پهلوان زاده: نتوانستیم به تعهداتمان عمل کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهرداد پهلوان‌زاده در مورد مشکلات پیش آمده در فدراسیون شطرنج اظهار کرد: برگزاری مسابقات جهانی شطرنج بانوان ۶۵۰ هزار دلار هزینه داشته است که از این مقدار ۵۳۰ هزار ‏دلار آن را وزارت ورزش و جوانان تقبل کرده است و قرار بود ۱۲۰ هزار دلار آن را فدراسیون از طریق اسپانسر تامین کند که ‏متاسفانه این اتفاق نیفتاد و دچار مشکل شدیم.

 

‏پهلوان‌زاده گفت‎:‎‏ وزارت ورزش و جوانان حدود دو میلیارد تومان برای این مسابقات کمک کرده است و ۴۰۰ میلیون تومان ‏دیگر که قرار بود اسپانسر پرداخت کند، باقی مانده است. طبق مهلتی که از فدراسیون جهانی گرفتیم، امیدوارم در فدراسیون بتوانیم این مبلغ را تامین کنیم و مشکلی برای شطرنج ایران پیش نیاید.

 

رئیس فدراسیون شطرنج با بیان این که اصلا بحث تعلیق مطرح نبوده و فدراسیون جهانی فقط ریتینگ بازیکنان ایرانی را از ‏ریتینگ فیده خارج کرده بود، ادامه داد: هیچ محدودیتی برای حضور شطرنج‌بازان کشورمان وجود ندارد و آنها می‌توانند در مسابقات داخل سالن آسیا ‏شرکت کنند. ‏

 

وی در پایان با بیان این مطلب که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون شطرنج هیچ گاه نمی‌خواهند ورزش کشور لطمه بخورد، ‏افزود: امیدوارم با نگاه دقیق و کارشناسانه‌تر فدراسیون نسبت به همه جوانب، در آینده شاهد همچین مسائلی در شطرنج نباشیم.

 

دیدگاه‌ها