کد خبر : 1460457 | 21 شهریور 1396 ساعت 01:24 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین مشکلات باشگاه نفت از زبان جهانیان

مدیر عامل باشگاه نفت طلاییه تهران توضیحاتی درباره اهداف‌شان از حضور در این تیم و آخرین وضعیت مشکلاتی که با آن مواجه شده‌اند، ارائه کرد.

آخرین مشکلات باشگاه نفت از زبان جهانیان

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا جهانیان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درباره اطلاعات‌شان از بدهی‌های باشگاه نفت اظهار کرد: کارهای ما کارشناسی شده و متخصصین خیلی خوبی در کنار بنده هستند؛ ما یک شرکت فرهنگی ورزشی داریم که بخش فرهنگی ما در بخش سینما کار می‌کند و جوایز زیادی هم دریافت کرده است.


وی ادامه داد: ما از سال 86 مجوز باشگاه فرهنگی ورزشی جهانیان را گرفتیم و فعالیت خود را آغاز کردیم؛ در بحث فوتبال خیلی وقت به دنبال فعالیت بودیم که امسال این شرایط مهیا شد؛ به ما گفتند تیم نفت درآستانه واگذاری است که ما برای آن اقدام کردیم.


مدیر عامل باشگاه نفت طلاییه در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: بدهی باشگاه نفت بین 33 تا 35 میلیارد تومان است که پرداخت آن جزو تعهدات ما محسوب می‌شود و از روز جمعه گذشته تاکنون پرداخت‌ها را شروع کردیم و حدود 200 الی 300 میلیون تومان داده‌ایم؛ مهلت یک ماهه به این دلیل است که وزارت ورزش پیشنهاد و مجوزه یک ماهه داده بود تا کار انتقال هرچه سریع‌تر انجام شود.


جهانیان با اشاره به مطالبات بازیکنان نفت ابراز کرد: درباره بازیکنان صحبت نمی‌کنم و آنها قرارداد دارند؛ مطالبات غیر از بازیکنان باشگاه نفت زیاد است و به هتل، آژانس‌های مسافرتی و ... طلب دارند؛ کارگروهی شکل دادیم و بچه‌های متخصص حقوقی آمده‌اند تا پرداختی داشته باشیم.


وی درباره مبلغ امتیاز باشگاه نفت اذعان کرد: به ما پیشنهاد 5 میلیارد تومانی داده بودند که آن را نپذیرفتیم و بعد از بررسی اعلام کردیم پیشنهاد ما 3 میلیارد و 300 میلیون تومان است؛ تنها مشکل باشگاه مطالبات آن بود وگرنه ارزش این باشگاه بیشتر است؛ اگر در آن روز ما وارد نمی‌شدیم این تیم حذف می‌شد و به همین دلیل سریع‌تر قرارداد بستیم.


مدیر عامل باشگاه نفت اضافه کرد: اداره دارایی فشار زیادی به باشگاه وارد کرده و تمام تلاش ما این است با آنها توافق کنیم.


جهانیان درباره چگونگی انتخاب علی کریمی به‌عنوان سرمربی و نظرخواهی از بازیکنان نفت اظهار کرد: زمانی که تیم نفت به ما داده شد، روز قبل از آن با آقای علی کریمی جلسه داشتیم و خواسته‌های او را شنیدیم و اجازه گرفتیم تا به بازیکنان ایشان را معرفی کنیم؛ بیشتر بازیکنان نظرشان آقای کریمی بود و برای بنده نیز اهمیت داشت که آنها چه نظری دارند؛ اگر بازیکنان نیز نظرشان آقای کریمی نبود، ایشان سرمربی می‌شد و ما فقط بر جهت احترام نظرخواهی کردیم!


او در خصوص اینکه در جلسه با بازیکنان گفته با لالیگا ارتباط دارد و آنها را به اسپانیا می‌فرستد، گفت: لالیگا یک NGO است که تمام باشگاه‌هایی اروپایی تحت اسپانسر آن هستند و با آن تعامل می‌کنند؛ ما نیز ان‌شاالله طی هفته‌های آینده قرارداد امضاء می‌کنیم تا از برند آن بهره ببریم؛ نماینده ما حسین عبدی، کاپیتان سابق پرسپولیس است که اکنون در اسپانیا حضور دارد تا این قرارداد نهایی شود.


مدیر عامل باشگاه نفت طلاییه ابراز کرد: وزارت نفت اهلیت ما را تایید کرده تا باشگاه را واگذار کند.


جهانیان در خصوص اینکه در گذشته یک بار بازداشت شده است، عنوان کرد: در مقطعی مدیر عامل شرکت پتروپارس گلف در خارج از کشور بودم که فریب و شرکت به مشکل خورد؛ در قانون تجارت باید بالاترین مسؤول در دادگاه حاضر شود که به همین دلیل من به آنجا رفتم تا موضوع حل شود؛ بحثی در دادگاه پیش آمد که منجر به ضد و خورد شد؛ بعد هم از آن شرکت خارجی رفتیم؛ ضمنا شرکت پترو پارس ثبت امارات در لندن بود ولی شرکت نفتی ما ثبت ایران است.


وی تصریح کرد: سوابق قضایی مانع فعالیت افراد نمی‌شود؛ ولی حرف این است در این کشور با مسائل امنیتی مواجه نشوید.


مدیر عامل باشگاه نفت در خصوص هدف حضورش در فوتبال گفت: فوتبال صنعت بسیار پُر درآمدی است که از آن می‌توان درآمدزایی کرد، استعداد پروری و ... داشت؛ همانطور که باشگاه‌های بزرگ دنیا این کار را انجام می‌دهند و باشگاه‌های چینی هم به این مسئله روی آورده‌اند، ما نیز چنین اهدافی داریم.

دیدگاه‌ها