کد خبر : 1460471 | 21 شهریور 1396 ساعت 10:05 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت نمایی تیم والیبال برزیل با شکست فرانسه

در نخستین دیدار از رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ در ژاپن، تیم ملی برزیل موفق شد با نتیجه سه بر صفر فرانسه را از پیش رو بردارد.

قدرت نمایی تیم والیبال برزیل با شکست فرانسه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در آغاز هفتمین دوره رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان که از امروز(سه شنبه)، بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می شود، تیم ملی برزیل موفق شد در دیدار افتتاحیه فرانسه را مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

 

شاگردان دال زاتو در سه ست پیاپی و با امتیاز های ۲۷ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ برابر فرانسه به پیروزی رسیدند و با کسب سه امتیاز شیرین برای دیگر تیم های حاضر خط و نشان کشیدند.


شاگردان استفان تیلیه هم در نبود ستاره خود، اروین انگاپت که یک هفته مانده به رقابت ها دچار مصدومیت شد، نتوانستند عملکرد خوبی در خط حمله داشته باشند.


در پایان این دیدار ریکاردو لوکارلی با کسب ۱۵ امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان معرفی شد. در سوی دیگر استفان بویر هرچند ۱۱ امتیاز برای خروس ها کسب کرد اما نتوانست مانع شکست سنگین تیمش برابر سلسائو شود.


برزیل با چهار قهرمانی پر افتخارترین تیم  رقاربت های والیبال جام بزرگ قهرمانی قاره ها به حساب می آید.


در دیگر دیدار های امروز(سه شنبه) و از ساعت ۱۱:۱۰ ایران به مصاف ایتالیا می رود و از ساعت ۱۴:۴۵ ژاپن رو در روی آمریکا قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها