کد خبر : 1460479 | 21 شهریور 1396 ساعت 09:47 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی بدنی، رمز موفقیت تیم یحیی

3 برد متوالی تراکتور در 15 دقیقه پایانی!

تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست پدیده در رقابت های جام حذفی به سومین پیروزی پیاپی خودش در فصل جدید دست یافت.

3 برد متوالی تراکتور در 15 دقیقه پایانی!

به گزارش "ورزش سه"، بررسی ٣ مسابقه اخیر تراکتورسازی و حتی بازی های قبلی این تیم که منجر به کسب نتیجه مطلوب نشده بود نشان می دهد آمادگی بدنی یکی از شاخصه ها و عوامل موفقیت شاگردان گل محمدی است.


تراکتورسازی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی شکست خورد؛ اما در ٢٠ دقیقه پایانی با استفاده از برتری بدنی توپ و میدان را در اختیار داشت که منجر به خلق موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه حریف شد. در این بازی و در دقیقه ٧٢ بعد از ١٢ پاس پیاپی ضربه محمد ابراهیمی به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد. همچنین در دقیقه ٧٨ فاخر تهامی یک موقعیت تک به تک را در برابر دروازه رحمتی از دست داد. برتری بدنی در ٢٠ دقیقه پایانی این مسابقه منجر به گل زنی و کسب نتیجه نشد، اما در بازی های بعدی شرایط کاملا متفاوت بود.


تراکتورسازی در بازی مقابل نفت تهران با گل دقیقه ٨٩ ایرانپوریان اولین پیروزی فصل را تجربه کرد.


در هفته پنجم لیگ برتر و بازی با سایپا محمد آزادی و مهدی کیانی در دقایق ٧٥ و ٩٠ موفق به گشودن دروازه حریف شدند و محمد ابراهیمی در همین دقایق صاحب یک موقعیت تک به تک شد که می توانست زننده گل سوم باشد!


نکته قابل توجه تکرار این اتفاق در سومین پیروزی فصل مقابل پدیده بود. اینبار هم شاگردان گل محمدی در دقایق ٨٧ و ٩٠ موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا باز هم با برتری بدنی و آمادگی جسمانی قابل توجه خود حریفان را مغلوب کنند.


بر این اساس 5 گل از 6 گل زده تراکتورسازی در ٣ بازی گذشته که منجر به پیروزی این تیم شده در ١٥ دقیقه پایانی به ثمر رسیده است.


دیگر نکته قابل توجه میزان دوندگی تیم جوان گل محمدی است که یکی از شاخصه های بازی این تیم به شمار می رود.


به نظر می رسد گل محمدی که به دلیل محرومیت امکان جذب بازیکن جدید را نداشته است، تلاش کرده با ارتقای توان جسمی بازیکنانش از نیروی جوانی تراکتور جدید برای کسب نتیجه استفاده کند و تمرینات بدنسازی ابتدای فصل در تحقق این هدف تاثیرگذار بوده است.

دیدگاه‌ها