کد خبر : 1460539 | 21 شهریور 1396 ساعت 13:29 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

امسال 10 تیم در لیگ یک مدعی هستند؛

میثاقیان: پسرم با بقیه هیچ تفاوتی ندارد

سرمربی تیم سیاه جامگان می گوید که از سختی بازی با تیم های لیگ یکی آگاه بوده است، چون خودش در این رقابت ها حضور داشته است.

میثاقیان: پسرم با بقیه هیچ تفاوتی ندارد

اکبر میثاقیان سرمربی تیم سیاه جامگان در مورد پیروزی در جام حذفی برابر برق نوین شیراز و صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها به "ورزش سه" گفت: بازی با تیم های دست یک همیشه سخت است، چون خودم در این لیگ بوده ام و می دانم چقدر شرایط سخت است. امسال هم 8 تیم حذف شده اند، در حالی که در سال های قبل همیشه تیم های لیگ برتری لیگ های دسته پایین تر را می بردند؛ ولی امسال این شرایط تغییر کرده که نشان از قدرت لیگ یک دارد.


وی ادامه داد: به نظرم الان در لیگ یک 10 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند و امسال به نظرم از سال های خوب لیگ یک است.


میثاقیان در مورد اعتراضات آقای مهابادی به گل اول که اعتقاد داشتند بازی جوانمردانه توسط بازیکنان سیاه جامگان رعایت نشده، عنوان کرد: داوود مهابادی از دوست های خوب من است و ترجیح می دهم دیگر به این موضوع ورود نکنم. کارشناسان در این صحنه می توانند نظر بدهند و بهتر است ما به این قائله خاتمه دهیم.


اکبر میثاقیان در مورد گلزنی پسرش در دیدار برابر برق نوین شیراز افزود: خدا کمک کرد و بهتاش گل زد. ولی آنهایی که من را می شناسند، می دانند که پسرم با بقیه هیچ فرقی برایم ندارد و بهتاش هم در این بازی زحمات سایر بچه ها را به گل تبدیل کرد.


سرمربی تیم سیاه جامگان که به عنوان مدیر فنی تیم منتخب مشهد جهت برگزاری دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا برگزیده شده است، در مورد این مسابقه و همینطور ورزشگاه امام رضا بیان کرد: جلساتی با آقای برادران در این خصوص داشتیم. هم باشگاه ما و هم پدیده. بعد از بازی که در تبریز داریم، بلافاصله بر می گردیم تا بازی افتتاحیه را انجام دهیم. ورزشگاه امام رضا یکی از بهترین استادیوم های ورزشی است که در عمرم دیده ام و افتتاح آن باعث خوشحالی ما و تمام فوتبالدوستان است.


میثاقیان در مورد دیدار برابر تراکتورسازی در هفته ششم نیز اضافه کرد: بازی سختی داریم و تراکتورسازی هم تیم پرقدرتی است که هواداران پرشوری دارد. امیدواریم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و با نتیجه خوبی ورزشگاه را ترک کنیم.

دیدگاه‌ها