کد خبر : 1460585 | 21 شهریور 1396 ساعت 15:49 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

به صورت تیمی در کنار هم می‌‌جنگیم

معروف: از الان باید به فکر بازی با آمریکا باشیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالیم که بازی اول جام قهرمانان بزرگ جهان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

معروف: از الان باید به فکر بازی با آمریکا باشیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف پس از پیروزی تیم ایران برابر ایتالیا در نشست خبری افزود: خوشحالیم که بازی اول این تورنمنت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. این پیروزی برای ایران بسیار با اهمیت بود. به همین دلیل فشار زیادی را در طول بازی متحمل شدیم.


وی تصریح کرد: فرصت داشتیم که این بازی را در پایان ست چهارم به سود خود به پایان برسانیم، اما متاسفانه اینگونه نشد. خوشبختانه در ست پنجم تمرکز خود را حفظ کردیم و اشتباهات خود را به حداقل رساندیم. از الان باید به فکر بازی فردا برابر آمریکا باشیم.


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره ارزیابی معروف از روند رو به رشد والیبال ایران گفت: بله همانطور که اشاره کردید من مدت زیادی است که ملی‌پوش هستم. در طول این سال ها روزهای خوش و تلخی را در کنار بازیکنان ایران تجربه کردیم. اما همانطور که می دانید، تیم جوانان و نوجوانان ایران هم در مسابقات قهرمانی جهان خوب کار کردند.


وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مسابقات جهانی طلا گرفت. همچنین تیم بزرگسالان چندین سال است که وارد لیگ جهانی شده و بازیکنان ایران برابر تیم های قدرتمند جهان قرار گرفتند. پیش از آن فقط در بازی های آسیایی و در میان تیم‌های آسیایی بازی می کردیم. شاید بازی با همین تیم های قدرتمند باعث شد از آنها یاد بگیریم. برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم های قدرتمند به ما کمک بسیاری کرد. در لیگ ایران هم بازیکنان خوب، جوان و با تجربه داریم که به روند پیشرفت ایران کمک کرده‌اند.


معروف درباره راز موفقیت والیبال ایران گفت: در اکثر مسابقات به صورت تیمی در کنار هم می جنگیم. در دفاع و ضدحملات خوب کار می کنیم. همه تیم ها در ساید اوت و حمله بعد از دریافت خوب هستند. اما من فکر می‌کنم که تیم ایران سریعتر از تیم‌های دیگر عمل می‌کند. مدافعین روی تور، دریافت کننده و مهاجمینی داریم که سرعت بالایی دارند. همانطور که امروز دیدید در دفاع و ضدحملات عملکرد خوبی داشتیم و همین امر موجب پیروزی ایران شد.

دیدگاه‌ها