کد خبر : 1460600 | 21 شهریور 1396 ساعت 18:07 | 143.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آستانه تاریخ‌سازی

ترکیب پرسپولیس برابر الاهلی مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ برای دیدار برگشت مقابل الاهلی عربستان ترکیب 11 نفره و اصلی تیمش را مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس برابر الاهلی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از ساعاتی دیگر برای دیدار برگشت مقابل الاهلی در استادیوم محمد بن زاید حاضر خواهد شد و امیدوار است بتواند با توجه به نتیجه دیدار رفت، جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را به دست بیاورد.


برانکو ایوانکوویچ در این بازی چند تغییر نسبت به جدال رفت در ترکیب تیمش ایجاد کرد و اکنون کمال کامیابی نیا را به ترکیب اصلی آورده تا شرایط در فاز دفاعی و تهاجمی تیمش را به شرایط نرمال در بیاورد.


علیرضا بیرانوند در این بازی نیز به عنوان شماره یک درون دروازه قرار گرفته و حسین ماهینی در غیاب سیدجلال حسینی با بازوبند کاپیتانی در سمت چپ دفاعی حاضر شده و زوج دفاع میانی نیز به محمد انصاری و شجاع خلیل زاده سپرده شده تا کار سختی مقابل مهاجم سوری و برزیلی الاهلی پیش روی خود داشته باشند. در سمت راست دفاعی صادق محرمی با شماره 17 حاضر خواهد شد و کمال کامیابی نیا به همراه محسن مسلمان، وحید امیری و فرشاد احمدزاده لوزی خط میانی را شکل داده اند.


زوج خط حمله نیز به مهدی طارمی و علی علیپور اختصاص داده شده و برانکو ایوانکوویچ امیدوار است ستاره‌های جوان تیمش به خوبی موفق به عبور از مدافعان کند الاهلی شوند.


ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی ‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور


با این شرایط نفرات ذخیره‌ی پرسپولیس در این جدال را بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، بشار رسن، شایان مصلح، گادوین منشا و سیامک نعمتی تشکیل خواهند داد.
دیدار دو تیم از ساعت 19:45 دقیقه به وقت ایران پخش خواهد شد و از شبکه سه سیما و پخش اینترنتی آنتن می‌توانید آن را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها