کد خبر : 1460669 | 21 شهریور 1396 ساعت 21:33 | 152.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی طارمی با چنگ و دندان (عکس)

آقای گل پرسپولیس بعد از برد برابر الاهلی عربستان خوشحالی جالبی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پنج روز پس از درخشش مقابل گسترش فولاد که بیشترین نقش را در پیروزی سرخ پوشان داشت، امشب با نظر برانکو ایوانکوویچ به خط حمله این تیم برگشت و از ابتدا مقابل الاهلی عربستان به میدان رفت تا علاوه بر پایان روند گل نزدن در سه بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا، در صعود نماینده ایران به نیمه نهایی ایفای نقش کند.


طارمی بعد از تلاش زیادی که در نیمه اول داشت، سه دقیقه پس از گل تساوی الاهلی عربستان، در دقیقه 55 با خطای مدافع این تیم در محوطه جریمه نقش بر زمین شد؛ اما داور از اعلام پنالتی چشم‌پوشی کرد؛ اما تلاش آقای گل پرسپولیس ادامه یافت تا دوباره بتواند تاثیرگذاری خود را نشان دهد.


او در چهارمین دقیقه وقت‌های اضافه بازی با الاهلی پنالتی‌ای که بشار رسن گرفته بود را برخلاف بازی با الریان قطر در مرحله گروهی، این بار با آرامش و بدون ریسک به سمت چپ دروازه زد تا علاوه بر طلسم گل نزدن در سه بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا، با 7 گل زده دوباره مدعی آقای گلی این رقابت‌ها شود.


طارمی بعد از گلزنی و برد ارزشمند پرسپولیس مقابل الاهلی، به شکل جالبی خوشحالی کرد و با نشان دادن چنگ و دندان، شادی خود را به نمایش گذاشت:

 

 

 


عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها