کد خبر : 1460679 | 21 شهریور 1396 ساعت 23:16 | 265.5K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی برانکو با کمال وداع کرد (عکس)

کمال کامیابی نیا را می توان خوشحال ترین پرسپولیسی دانست. هافبک سرخ پوشان که خیلی زود مجبور به ترک زمین شد در صورت شکست این تیم قطعا خود را نمی بخشید.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه دوازدهم دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و الاهلی اتفاق ناگواری برای شاگردان برانکو افتاد، خطای کمال کامیابی نیا روی بازیکن حریف از جانب داور مستحق دریافت کارت قرمز دانسته شد تا ستون اصلی سرخ پوشان خیلی زود مجبور به ترک زمین شود و در دیداری که حساسیت بالایی داشت آنها مجبور به ادامه بازی با 10 نفر شوند.

کمال که در جریان بازی و با متوقف کردن بازیکن حریف، خود را اخراج شده دید در لحظاتی که خارج زمین حضور داشت قطعا لحظه ای آرام قرار نداشت و شاید در این خیال بود که می توانست به نوعی به بازی خود ادامه دهد که اخراج نشود و یکی از 11 بازیکن حاضر در میدان باشد. این بی قراری قطعا در نیمه دوم و پس از به تساوی کشیده شدن بازی بیشتر هم شد؛ اما در نهایت سایر بازیکنان توانستند با دوندگی و البته جنگندگی بیشتر جای خالی کمال را پر کنند و یقینا پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، هافبک دفاعی پرسپولیسی ها یکی از خوشحال ترین پرسپولیسی های دنیا بود؛ چرا که با اخراج خود موجبات حذف تیم را فراهم نکرده بود.

همانطور که در تصاویر پیداست، زمانی که کامیابی نیا قصد خروج از میدان را داشت، دنیایی از حرف و کلام بین او و سرمربی تیمش که حالا باید تیمش را بدون ستون هدایت می کرد، رد و بدل شد. حرف هایی که در نهایت تبدیل به خاطره ای سنگین شد و قطعا در یاد هر دو خواهد ماند.

 

 

 

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها