کد خبر : 1460681 | 21 شهریور 1396 ساعت 23:31 | 230.5K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق دربی بعد از صعود به نیمه نهایی آسیا

پرسپولیس برنامه لیگ و کی‌ روش را به هم می‌ ریزد؟

صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برنامه بازی های این تیم در لیگ برتر را پیچیده تر از قبل کرد.

پرسپولیس برنامه لیگ و کی‌ روش را به هم می‌ ریزد؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با شکست الاهلی عربستان در مجموع 2 بازی رفت و برگشت حالا باید در نیمه نهایی به مصاف الهلال عربستان برود.


بازی رفت نمایندگان ایران و عربستان 4 مهرماه به میزبانی الهلال و احتمالا در امارات برگزار خواهد شد. این در حالی است که طبق برنامه قبلی اعلام شده از سوی مسئولان سازمان لیگ، شاگردان برانکو باید 4 مهرماه در چارچوب هفته هشتم لیگ به مصاف نفت آبادان بروند که قطعا با توجه به برگزاری بازی رفت با الهلال در این تاریخ، شدنی نیست.


از سوی دیگر طبق برنامه اعلام شده، ملی پوشان فوتبال ایران برای 2 بازی تدارکاتی با توگو و روسیه وارد اردوی آماده سازی می شوند؛ دقیقا همان روزی که سرخپوشان باید در امارات مقابل الهلال قرار بگیرند.
با توجه به این تداخل ممکن است پرسپولیسی ها همراه با تیم ملی به روسیه نروند، اگرچه با توجه به تعداد بالای آنها بعید است کی روش هم به این مساله تن بدهد.


دردسر بعدی برای پرسپولیس و مسئولان سازمان لیگ به بعد از بازی های ملی مربوط می شود. جایی که نماینده ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در تاریخ 25 مهرماه در بازی برگشت مقابل الهلال قرار بگیرد. این بازی هم با دیدار هفته دهم پرسپولیس در لیگ برتر که مقابل استقلال برگزار می شود، تداخل دارد.


طبق برنامه قبلی، دربی رفت پایتخت در لیگ هفدهم باید 28 مهرماه برگزار می شد که حالا به نظر می رسد در آستانه تعویق قرار گرفته است.


همچنین یادمان نرود که تیم برانکو به دلیل برنامه فشرده بازی های خود در مرحله یک شانزدهم جام حذفی هم مقابل نفت هنوز بازی نکرده و از سایر تیم ها از این نظر عقب است.
باید دید تدابیر مسئولان سازمان لیگ و پرسپولیسی ها برای این برنامه فشرده سرخپوشان چه خواهد بود.


برنامه بازی های پرسپولیس تا پایان مهرماه
26 شهریورماه: پرسپولیس –پیکان
30 شهریورماه: سپاهان-پرسپولیس
4 مهرماه: پرسپولیس-نفت آبادان
4 مهرماه: الهلال – پرسپولیس
20 مهرماه: استقلال خوزستان-پرسپولیس
25 مهرماه: پرسپولیس-الهلال
28 مهرماه: پرسپولیس-استقلال
برنامه های تیم ملی
5 مهرماه: آغاز اردوی تیم ملی
13 مهرماه: ایران – توگو
18 مهرماه: روسیه-ایران

 

دیدگاه‌ها